مسوول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد گنبدکاووس:

مسوول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس با اشاره به اهمیت فرهنگ در دانشگاه‌ها، گفت: فضای دانشگاه باید فرهنگی، بانشاط و آکنده از ارزش‌ها باشد.

فضای دانشگاه باید فرهنگی، بانشاط و آکنده از ارزش‌ها باشد
 
به گزارش گلستان24، حجت‌الاسلام علیرضا صفری ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس با اشاره به اینکه اهداف برگزاری جلسه شورای فرهنگی اعتلای ارزش‌ها و آرمان‌های فرهنگی و بهینه‌سازی اوقات فراغت دانشجویان است، اظهار کرد: باید به این دو مولفه تعمیق بینش دینی، نظام‌مند کردن فعالیت‌های فرهنگی و تقویت و توسعه تشکل‌های دانشجویی را اضافه کرد.

وی با بیان اینکه ما در دانشگاه باید به دنبال ایجاد فضای فرهنگیِ با نشاط و آکنده از ارزش‌های متعالی باشیم، افزود: بدون تردید در صورتی که رسالت‌های شورای فرهنگی به درستی اجرایی شود شاهد به فعلیت رسیدن خلاقیت‌ها و استعدادهای پنهان دانشجویان در عرصه‌های مختلف خواهیم بود.

مسوول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس عملکرد شورای فرهنگی در سال 95 را رضایت بخش دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی از جمله جشنواره نماز، برپایی نمایشگاه‌های متعدد فرهنگی به ویژه نمایشگاه عرضه توانمندی‌های بومی دانشجویی، برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی از جمله راهیان نور، اعزام دانشجویان در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم، برگزاری مراسمات دینی و مذهبی در اعیاد و ایام سوگواری، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، اجرای طرح تلاوت نور و برپایی بازارچه فن و هنر تنها بخشی از فعالیت‌هایی است که با نظارت این شورا در دانشگاه اجرایی شده است.

صفری با بیان اینکه باید عملکرد خود را در سال جاری نسبت به سال گذشته بهبود ببخشیم، ادامه داد: در سال جاری قصد داریم علاوه بر افزایش اجرای برنامه‌های مناسبتی و نمایشگاه‌های قرآنی و هنری به برگزاری میزگردهای تخصصی دینی و فرهنگی، کرسی‌های آزاداندیشی، نشست‌های بصیرتی، مسابقات فرهنگی از جمله کتاب‌خوانی، یادواره شهدای مدافع حرم، جلسات پرسش و پاسخ دینی و احکام شرعی اقدام کنیم.

وی با تقدیر از همکاری و همدلی بسیج دانشجویی و بسیج اساتید در برگزاری برنامه‌های فرهنگی سال 95، تصریح کرد: در سایه همدلی و تعامل می‌توانیم این مسیر پرافتخار را در خدمت‌گزاری به عرصه فرهنگ و ارزش‌ها با قدرت و شتاب بیشتری ادامه دهیم.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار