تیم های جهادی برادران و خواهران حوزه بسیج دانشجویی علامه طباطبایی(ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان به مناطق از قبل شناسایی شده اعزام شدند.

جوانانی که آستین همت را بر جامه غیرت بالا زدند/ اعزام 2 تیم از دانشگاه آزاد گرگان به اردوهای جهادی+تصاویر

به گزارش گلستان24، جهاد عرصه های مختلف دارد و مردان جنگی آن نیز به فراخور زمان و مکان لباس های رزم متفاوتی دارند، گاهی لباس پیامبر به تن می پوشند و در اجتماع کفار فریاد حق سر می دهند اگر چه به قیمت جانشان باشد، گاهی کلاه خود و زره بر تن کرده و مقابل اسلحه دشمن سینه سپر می کنند و تن به تن می جنگند اگرچه به قیمت دیگر ندیدن زن و فرزندشان باشد، گاهی لباس حجب و حیا در جماعتی گمراه بر تن می کنند اگرچه به قیمت تنها ماندنشان باشد و گاه لباس غیرتی می پوشند که آسیتن های همتی دارد که اگر بالا زده شود محرومیتی بر چهره جغرافیای پرعظمت و شکوه ایران اسلامی باقی نمی گذارد.

سه تیم در قالب دو تیم برادران و یک تیم خواهران از دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان عازم اردوهای جهادی شدند، به گفته مسئول یکی از این گروه ها به دلیل تاخیر در پرداخت بودجه لازم ، اردو جهادی حوزه بسیج دانشجویی علامه طباطبایی(ره)به تاخیر افتاده بود اما با پیگیری های مجدانه و همت بسیجیان این مشکل رفع شد و در واپسین روزهای تابستان این دانشجویان رفتند که دین خود را به انقلاب هر چند اندک در محروم ترین نقاط استان ادا کنند.

jahadi3

jahadi1

jahadi2

jahadi8

بر اساس این گزارش تیم جهادی برادران که مزین به نام شهید مدافع حرم «سیداحسان حاجی حتم لو» نیز است کار عمرانی و سازندگی خود را در دو روستا پی می گیرد. تیم جهادی برادران ابتدا به روستای غریب آباد از توابع شهر فاضل آباد رفته تا با مرمت و تعمیر مسجد روستا فضای مسجد را جهت استقبال از ماه محرم آماده کرده و پس از اتمام کار به شیرنگ رفته تا دیوارچینی مزار شهدا را آغاز کنند.

تیم جهادی خواهران این دانشگاه که به نام شهید مدافع حرم «اسماعیل زاهد پور» نام گذاری شده نیز با هدف آموزش مسائل تحصیلی -تربیتی و همچنین خدمات بهداشتی-درمانی کار خود را در روستای میانکاله از توابع شهرستان خانببین آغاز کردند.

jahadi7

jahadi6

jahadi5

jahadi4

یونس نظری، یکی از اعضای اعزامی به این اردوها گفت: امیدواریم بتوانیم به اندازه سرسوزنی در این مدت کوتاه مفید واقع شده و کاری با بازدهی مناسب از خود به جا بگذاریم.

وی ابراز امیدواری کرد تا با همت بی چشمداشت جوانان غیور و انقلابی این مرز و بوم شاهد خودکفا شدن ایران اسلامی در زمینه های گوناگون باشیم و کشوری زیبا و بی نیاز و به دور از محرومیت بسازیم.

jahadi9

jahadi10

jahadi11

انتهای پیام/

منبع: پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار