با حضور اعضای شورای مرکزی

​نشست هماهنگی و سیاست‌گذاری روسا و دبیران کانون‌ها و کمیته‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گنبدکاووس با حضور رئیس و شورای مرکزی این جبهه در این شهرستان برگزار شد.

نشست روسا و دبیران کانون‌ها و کمیته‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب گنبدکاووس برگزار شد+ تصویر
به گزارش گلستان24،امروز و در آستانه جدی شدن مباحث انتخاباتی در شهرستان‌ها جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گنبدکاووس که متشکل از نخبگان و فرهیختگان مردمی و از میان اقشار، اقوام و مذاهب مختلف تشکیل شده است پس از برگزاری چندین جلسه شورای مرکزی این بار با حضور رئیس و شورای مرکزی این جبهه در شهرستان نشست هماهنگی و سیاستگذاری روسا و دبیران کانون‌ها و کمیته‌ها را برگزار کرد.

در این نشست حجت‌الاسلام محمدرضا ابراهیمی با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب از بطن مردم و برای رسیدگی به مطالبات مردمی تشکیل شده است، ادامه داد: نباید بگذاریم نگاه مردمی و برآمده از کف جامعه به نگاه‌های سیاست‌زده و حزبی آلوده شود.

وی با تاکید بر این در طی مسیر این جبهه در انتخابات تنها ملاک شرع، قانون اساسی و منویات رهبر فرزانه انقلاب خواهد بود، تصریح کرد: انتخابات فارغ از هر نتیجه‌ای که در آن حاصل شود مایه افتخار و مباهات نظام و نشانه‌ای از مردم سالاری دینی در کشور ماست و همین موضوع موجب می‌شود هدف اول همه ما حضور پرشور مردم در انتخابات باشد و در وهله دوم به انتخاب اصلح و گزینه انقلابی و مردمی اندیشیده شود.

در این دیدار علی علیاری دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب شهرستان گنبدکاووس نیز دقایقی پیرامون ساختار و روند اجرایی فعالیت کانون‌ها و کمیته‌های این جبهه سخن گفت و برنامه‌های آتی این جبهه مردمی را در این شهرستان تشریح کرد.

 

انتهای پیام/ 

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار