مدیرکل میراث فرهنگی گلستان:

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان از افزایش ماندگاری مسافران و گردشگران استان در نوروز امسال خبر داد و گفت: امسال، سال پرفروغی برای گردشگری گلستان است.

ماندگاری گردشگران در گلستان افزایش یافت
به گزارش گلستان24،ابراهیم کریمی اظهار کرد: سال گذشته تبدیل‌شدن گلستان به مقصد گردشگری را هدف‌گذاری کردیم که افزایش ماندگاری گردشگران در نوروز ۹۶ نشان داد در این حوزه موفق بوده‌ایم.

وی به آمار ماندگاری مسافر در گلستان اشاره کرد و افزود: در نوروز ۹۴ تعداد ماندگاری مسافر در گلستان ۳۰۴ هزار نفر بود که در نوروز ۹۵ به ۵۲۴ هزار نفر رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان تصریح کرد: نوروز امسال هم تعداد گردشگران و هم مدت اقامت در گلستان افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آمار استخراج‌شده از سوی فرمانداران و هتلداران شهرستان در نوروز امسال یک‌میلیون و ۳۵ هزار نفر در استان اقامت داشته‌اند.

افزایش ماندگاری از یک‌شب به ۳ شب

کریمی ادامه داد: سال گذشته مدت ماندگاری گردشگران و مسافران نوروزی در گلستان یک‌شب بود که در نوروز امسال به سه شب افزایش یافت.

وی از سال جاری به‌عنوان سال پرفروغ در حوزه گردشگری گلستان نام برد و اضافه کرد: برنامه نوروز گاه در استان گلستان امسال منحصربه‌فرد بوده و در جمع‌بندی‌های سازمان، نوروز گاه‌های گلستان از موفق‌ترین نوروز گاه‌های کشور در ایجاد نشاط عمومی مردم استان و گردشگران بوده است.

ابراهیم کریمی

وی بیان کرد: تمام ارزیابی‌ها نشان می‌دهد نوروز امسال متفاوت با سال‌های گذشته بوده و با افزایش چشمگیر گردشگر مواجه بوده‌ایم و امیدواریم در ارزیابی‌های نهایی سازمان، گلستان از استان‌های برتر در این حوزه باشد.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار