رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در گلستان:مشکلات اقتصادی کشور نتیجه بی‎تدبیری مدیران فعلی است

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در گلستان گفت: مردم با مشاهده فاصله طبقاتی، اختلاس‎های چند هزار میلیاردی، حقوق‎های نجومی و ... متوجه شدند که عده‎ای مدیریت‎های دولتی را طعمه‎ای برای خود، نزدیکان و دوستان خود قرار داده‎اند.

عده‎ای مدیریت‎های دولتی را طعمه‎ای برای خود قرار داده‎اند
به گزارش گلستان24،حجت‎الاسلام سیدمحسن طاهری در مراسم افتتاحیه ستاد مرکزی انتخاباتی حجت‎الاسلام رئیسی، اظهار کرد: حجت‎الاسلام رئیسی با هدف تغییر در وضعیت فعلی کشور وارد عرصه انتخابات شدند تا وضعیتی که مقام معظم رهبری فرمودند موجب دلسردی و گله‎مندی مردم شده است، را تغییر بدهند.

وی با بیان اینکه مردم ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی تجربه 40 ساله را پشت سر گذاشته‎اند و فراز و نشیب‎های بسیاری را متحمل شدند، گفت: مردم ایران از توانمندی‎ها و ظرفیت‎های بی‎شمار کشور آگاهی دارند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در گلستان ادامه داد: ملت ایران از ظرفیت نیروی انسانی باسواد، منابع فوق‎العاده زیرزمینی و پیشرفت‎های پس از انقلاب اسلامی آگاه بوده و اطمینان دارند که ایران کشوری فقیر نیست.

* وضعیت فعلی کشور با مدیریت انقلابی، کارآمد و توانمند قطعاً تغییر می‎کند

طاهری با بیان اینکه اینطور نیست که ملت ایران بخواهند مدیران ضعیفی در رأس کشور قرار بگیرند طوری که برخی ادعا کنند باید از کشورهای خارجی مدیر وارد کنند، افزود: در صورتی که مدیرت انقلابی، کارآمد و توانمند وجود داشته باشد که از ظرفیت افراد باتجربه و نیروهای جوان استفاده کند قطعاً وضعیت فعلی کشور تغییر خواهد کرد حتی اگر تهدید و یا تحریم وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه مردم ایران در همه صحنه‎های ایستادگی کردند، بیان کرد: ایران کشوری فقیری نیست حال آنکه اگر فقیر هم بود باز هم مردم ایران مقاومت و ایستادگی می‎کردند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در گلستان متذکر شد: مردم با مشاهده تخلفات مختلف، فاصله طبقاتی، اختلاس‎های چند هزار میلیاردی، حقوق‎های نجومی و ... متوجه شدند که مسأله‎ی دیگری در کار است و عده‎ای مدیریت‎های دولتی را طعمه‎ای برای خود، نزدیکان و دوستان خود قرار داده‎اند.

* مسأله بیکاری به مشکل سرسام‎آور کشور تبدیل شده است

طاهری با اشاره به اینکه کسی که در رأس دولت قرار می‎گیرد باید رنج‎دیده، مردمی و اهل کار و تلاش شبانه‎روزی و جهادی باشد تا بتواند مشکلات کشور را حل کند، تصریح کرد: مسأله بیکاری در کشور به یک مشکل سرسام‎آور تبدیل شده است طوریکه موجب افزایش سن ازدواج، افزایش آسیب‎های اجتماعی همانند طلاق و ... شده که ریشه اصلی تمام مشکلات فوق ناشی از مشکلات اقتصادی است.

وی مشکلات اقتصادی کشور را نتیجه بی‎تدبیری مدیران فعلی دانست و خاطرنشان کرد: حجت‎الاسلام رئیسی با هدف رفع مشکلات اقتصادی و تغییر وضعیت کنونی وارد عرصه انتخابات شدند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در گلستان اضافه کرد: حجت‎الاسلام رئیسی با وجود سوابق حساسی که داشتند در حال حاضر طلبه‎ای هستند که زندگی بسیار ساده‎ای دارند طوری که طی مدت فعالیت در آستان قدس قدس هیچ حقوقی به‎عنوان حق تولیت دریافت نکرده‎اند.

طاهری با بیان اینکه ایشان طی فعالیت خود در جایگاه بازرسی کل کشور و قضایی برخوردهای بسیار قاطعانه‎ای با مفاسد اقتصادی داشتند، اذعان کرد: حجت‎الاسلام رئیسی فردی مؤمن، انقلابی، ولایتمدار، خستگی‎ناپذیر و بانشاط هستند که قادر خواهند بود افراد را به آینده دولتی که تأسیس می‎کنند امیدوار کنند.

وی با بیان اینکه همه ما باید برای آگاهی‎بخشی مردم در انتخاب فرد اصلح و همچنین برگزاری انتخابات پرشور تلاش کنیم، اظهار کرد: دولتی باید در رأس قرار بگیرد که زمینه‎ساز شکل‎گیری دولت فراگیر امام زمان (عج) باشد.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در گلستان با بیان اینکه مردم ایران با هدف اینکه انقلاب اسلامی زمینه‎ساز ظهور باشد ده‎ها هزار شهید تقدیم کردند، تصریح کرد: ملت ایران تحریم‎ها و تهدیدها را برای شکل‎گیری دولتی اسلامی تحمل کردند تا با تمرین در دولت اسلامی برای حکومت جهانی امام زمان (عج) آماده شوند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار