مجتبی جمالی:

فرماندار کردکوی گفت: اگر عشق در معلمی وجود داشته باشد تأثیر بسیار مثبت و خوبی را می تواند بر روی دانش آموزان داشته باشد.

علمی با عشق می تواند موفق باشد/معلمی شغلی پرافتخار است
به گزارش گلستان24، مجتبی جمالی در مراسم تجلیل از معلمان دبیرستان دخترانه شاهد کردکوی ضمن گرامیداشت مقام معلم گفت: کسانی که بعد از پدران و مادران به لحاظ اعتقاد، ارزش و احترام وجود دارند معلمان ما هستند.

وی افزود: خالصانه ترین و عاشقانه ترین احساسم متعلق به معلمانی است که شاگردشان بودم و به آنان افتخار می کنم.

معلمی شغلی پرافتخار است

فرماندار کردکوی با بیان اینکه معلمی شغلی پرافتخار است، اظهار داشت: ثمره کار یک معلم و استاد، یک انسان آزموده شده و تربیت شده و تعلیم داده شده است.

جمالی با اشاره به اینکه انسان در زندگی معلمان زیادی دارد، بیان کرد: افراد زیادی با نقش هایی که ایفا می کنند نقش معلمی دارند.

تمامی خانمها و دختران معلم محسوب می شوند

وی با عنوان اینکه تمامی خانمها و دختران معلم محسوب می شوند، افزود: مادری معلمی محسوب می شود و تمامی مادران نقش معلمانی را دارند که در سرنوشت فرزندانشان بسیار تأثیرگذار است.

این مقام ارشد کردکوی دختران را مادران آینده دانست و گفت:خداوند به تناسب خلقت خود یک سری ویژگی ها را فقط در ذات خانم ها نهاده است که معلمی یکی از این ویژگی هاست که بر ذات خانمها نهاده است.

فرماندار کردکوی با بیان اینکه این برهه زمانی شما دانش آموزان مهم ترین و موثرترین دوران عمر شماست، تأکید کرد: هر تصمیم، برنامه و تلاش شما در این دوران می تواند در آینده شخصی و کاری شما اثرگذار باشد.

معلمی با عشق می تواند موفق باشد

وی با اشاره به اینکه درعین حالی که جوانی و نوجوانی ویژگی هایی دارد که طبیعی است و باید بپذیریم و نباید نگران باشیم، متذکر شد: نباید اجازه دهیم یک سری رفتارهای نادرست برآینده شخصی و کاری شما غلبه کند و شما را از مسیر اصلی خارج کند.

چمالی با عنوان اینکه معلمی با عشق می تواند موفق باشد، افزود: اگر عشق در معلمی وجود داشته باشد تأثیر بسیار مثبت و خوبی را می تواند بر روی دانش آموزان داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع : رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار