تیم گلستان (الف) عنوان قهرمانی رقابت های کشتی گورش کشور را کسب کرد.

گلستان قهرمان کشتی گورش کشور شد

به گزارش گلستان24، رقابت های کشتی گورش مردان قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان شامگاه یکشنبه در سالن تختی شهرستان کردکوی به پایان رسید که تیم گلستان (الف)  مقام قهرمانی را به دست آورد و تیم های خراسان شمالی و گلستان (ب) به ترتیب دوم و سوم شدند.

 

این دوره از رقابت ها با حضور ۸۰ کشتی گیر در هشت وزن برگزار شد که در وزن ۵۷ کیلوگرم، قاسم نوروزی از خراسان شمالی عنوان نخست را کسب کرد و هادی باغی از سمنان دوم شد، همچنین علی خلیلی از گلستان (ب) و یونس عیسی بیگلو از تهران به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۶۲ کیلوگرم، عبدالله برزگر از سمنان مقام قهرمانی را کسب کرد و رضا یزدانی از خراسان شمالی روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد، همچنین ناصر قربان پور از گلستان (الف) و سهراب نعمت شاهی از خراسان رضوی عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن ۶۸ کیلوگرم، عبدالخالق رجال از گلستان (الف) در جایگاه نخست ایستاد و علی علیزاده از مازندران دوم شد، همچنین اسماعیل امیری از اصفهان و فرشید ناصری از گلستان (ب) به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۷۵ کیلوگرم، میثم عبادی از تهران مقام قهرمانی را به دست آورد و قاسم دزای از گلستان (ب) در جایگاه دوم ایستاد، همچنین تقی پهلوان زاده از گلستان (الف) و احمد خادمی از خراسان شمالی به طور مشترک سوم شدند.

کشتی گورش

در وزن ۸۲ کیلوگرم، حبیب الله ترابی از خراسان جنوبی موفق به کسب مقام قهرمانی شد و حمزه حیدری از مازندران عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد، همچنین محمد نیکومنش از خراسان رضوی و سعید نادر خالخالی از کرمانشاه عنوان سوم مشترک را به دست آوردند.

در وزن ۹۰ کیلوگرم، حامد میرزاپور از خراسان رضوی بر سکوی قهرمانی ایستاد و نورالله پورقاز از گلستان (الف) نایب قهرمان شد، همچنین بهروز کوهی از خراسان شمالی و مهدی ابراهیمی از مازندران به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۱۰۰ کیلوگرم، اسماعیل رحیمی شیرزنی از خراسان رضوی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و محمود پروانه از خراسان شمالی مقام نایب قهرمانی را به دست آورد، همچنین عبدالناصر کرد از گلستان (الف) و علی میرابی از گلستان (ب) به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم هم تورج صفایی از مرکزی قهرمان شد و حبیب غلامپور از توابع تهران مقام دوم را به دست آورد، همچنین ایمان فاریابی از کرمان و حمید سخاوی از گلستان (الف) در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

در مجموع امتیازات تیمی هم گلستان (الف) با ۶۰ امتیاز، خراسان شمالی با ۵۴ امتیاز، گلستان (ب) با ۴۸ امتیاز و تهران با ۳۸ امتیاز، به ترتیب عنوان های اول تا چهارم را کسب کردند.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار