معاون اقتصادی استاندار گلستان:

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان گفت: کارگران حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر مظلومانه جان باختند.

کارگران معدن آزادشهر مظلومانه جان باختند
به گزارش گلستان 24، محمود ربیعی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کارگران معدن آزادشهر مظلومانه دچار این حادثه شدند و برای آن دسته از عزیزانی که مجروحیت دارند آرزوی سلامتی داریم.

ربیعی با بیان اینکه بیشتر کارگران معدن زمستان یورت از شهرستان های آزادشهر، رامیان و مینودشت بودند، خاطرنشان کرد: این حادثه ای دردناک برای مردم گلستان و ایران بود و از همان ابتدا تمام امکانات فنی و مهندسی مهیا شد و واحدهای امدادی در محل حادثه حضور داشتند و همکاری و همیاری آنها ستودنی بود.

وی افزود: عمق هزار و ۴۰۰ متری تونل و تنگی آن کار را برای امدادگران سخت کرده بود و آنها با تلاش خود توانستند راه جدیدی را باز و جان باختگان را پیدا کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان با اشاره به سفر رئیس جمهور به محل حادثه معدن آزادشهر، گفت: با وجود آنکه از نگاه کارشناسانه به رئیس جمهور اعلام شده بود به دلیل شرایط نامناسب در محل حادثه حاضر نشود، اما ایشان با جوانمردی و شجاعت اعلام کردند به گلستان سفر خواهند کرد تا دیداری با خانواده های جان باختگان داشته باشند.

مصاحبه اختصاصی خبرگزاری مهر با محمود ربیعی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان

ربیعی افزود: ایشان به محل حادثه تشریف آوردند تا مشکلات را ببینند و دستورات لازم را ابلاغ کنند و به وزیران تعاون و صنعت دستور دادند تا به تمامی مشکلات این حادثه رسیدگی کنند.

وی تصریح کرد: اقدام دکتر روحانی بسیار خردمندانه و مردم مدارانه بود و باید از ایشان کمال تشکر را داشته باشیم.

جوانان در عرصه انتخابات میدان داری کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان با اشاره به انتخابات پیش رو، اظهار کرد: انتخابات امسال باید همانند انتخابات سال ۹۲ حماسی باشد، زیرا مردم در انتخابات قبلی با حضور حماسی خود فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی را انجام دادند.

ربیعی بیان کرد: حضور مردم در انتخابات موجب خواهد شد تا در سازمان های بین المللی هم حضوری فعال داشته باشیم و جوانان باید در عرصه انتخابات میدانداری کنند تا به آینده کشور خود کمک کرده باشند.

وی یاداور شد: حضور حماسی در انتخابات به ایجاد رابطه مناسب با جامعه جهانی و تنش زدایی کمک خواهد کرد و امیدواریم مردم ما با حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، با انتخابی اصلح، آینده خود را بهتر از قبل رقم بزنند.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار