رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گلستان:

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گلستان گفت: اشتغال مهمترین معضل امروز کشور است.

اشتغال مهمترین معضل امروز کشور است
به گزارش گلستان 24،حجت‌الاسلام سید علی طاهری شامگاه دوشنبه در همایش بزرگ «جوانان انقلابی» که در ستاد تبلیغات بانوان حجت‌الاسلام رئیسی برگزار شد، گفت: یکی از افتخارات جوانان ما این است که روزی که به نامشان نام‌گذاری شده است مصادف با میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) بوده است.

وی افزود: یک جوان مسلمان باید تلاش کند در اخلاق و رفتار شبیه به حضرت علی (ع) و پیامبر اکرم (ص) شود و امیدوارم حضرت علی‌اکبر (ع) ما را درراه رسیدن به اخلاق نبوی کمک کند.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گلستان اظهار کرد: در بحث انتخابات دو نکته مهم وجود دارد که یکی از آن‌ها اصل حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات است چراکه کشور ما دشمنان قسم‌خورده زیادی دارد و با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی با چشم خود می‌بینند که مردم پشتوانه نظام هستند و جرت نمی‌کنند به خاک کشور طمع کنند.

حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌ها گفت: در هیچ جای دنیا کشوری را سراغ ندارید که مردمش طی ۳۷ سال در گرما و سرما به راهپیمایی بیایند و از آسایش خود بگذرند.

وی تصریح کرد: حضور در پای صندوق‌های رأی و حضور در راهپیمایی‌ها دو اصل مهمی است که همواره باید از سوی مردم به آن عمل شود.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گلستان اظهار کرد: در زمان انتخابات و تبلیغ نیاز به تخریب رقبا نیست چراکه اگر واقعیت‌ها برای مردم روشن شود تأثیر به سزایی در انتخاب آن‌ها خواهد داشت.

حجت‌الاسلام طاهری بابیان اینکه مدیر اسلامی باید در میان مردم زندگی کند، افزود: اگر یک مدیر زندگی‌اش اشرافی شد دیگر با مردم ارتباطی ندارد.

ستاد بانوان رئیسی - کراپ‌شده

وی گفت: ما همه شاهد بودیم رئیس دولت نهم و دهم زمانی که انتخاب شد درب خانه خود را به روی صداوسیما باز گذاشت و همه مردم زندگی ساده وی را دیدند اما در زمان انتخاب شدن حسن روحانی به‌عنوان ریاست جمهوری وی از این کار ممانعت کرد.

 رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گلستان افزود: منزلی که در حال حاضر حسن روحانی در آن زندگی می‌کند حدود ۵۰ میلیارد قیمت دارد و قطعاً چنین فردی درک نمی‌کند کارگری که حقوق ۷۰۰ هزارتومانی دریافت می‌کند چه حال‌وروزی دارد.

حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به برنامه مناظره جمعه گذشته گفت: آقای قالیباف هفته گذشته در مناظره پیشنهاد خوبی مطرح کرد که کاندیداهای ریاست جمهوری املاک خود را اعلام کنند و این در حالی است که شاهدیم امروز حجت‌الاسلام رئیسی اموال خود را اعلام کرد اما آقای هاشمی طبا اعلام کردند که اموال خود را اعلام نمی‌کنند.

وی بابیان اینکه اشتغال مهم‌ترین معضل امروز کشور است، اظهار کرد: برای برطرف کردن مشکل اشتغال باید کارخانه‌ها فعال شوند اما ما شاهدیم در این دولت یک هزار و ۵۰۰ کارخانه غیرفعال شده‌اند.

انتخاب رئیس جمهور اصلح باعث قطع شدن دست رانت خواران کشور می شود

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گلستان یکی از مشکلات فروش نرفتن اجناس تولیدی کارخانه‌ها و تعطیلی آن‌ها را واردات اجناس مشابه اعلام کرد و گفت: اگر می‌خواهیم مشکل اقتصادی در کشور حل شود باید با انتخاب اصلح دست رانت‌خواران را از کشور کوتاه کنیم.

حجت‌الاسلام طاهری افزود: اگر مشکل پتروشیمی در استان گلستان حل شود یک هزار شغل مستقیم و چهار هزار اشتغال غیرمستقیم ایجاد می‌شود اما شنیده‌ها حکایت از این دارد که استاندار گلستان اعلام کرده چون کلنگ این پتروشیمی در زمان احمدی‌نژاد بر زمین زده‌شده است هیچ کاری برای عملیاتی شده آن نمی‌کنند.

نرگس علی نژاد مسئول ستاد مرکزی بانوان حجت‌الاسلام رئیسی در این مراسم گفت: بانوان همواره در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... خوش درخشیدند و سهم بیشتری هم در پیروزی انقلاب داشتند.

وی افزود: با باید تلاش کنیم در این انتخابات انتخابی اصلح داشته باشم و انتخاب اصلح کسی است که می‌تواند منویات رهبری را در جامعه عملی کند.

علی نژاد اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی نشان می‌دهد که مردم خون شهدای مدافع حرم را پایمال نمی‌کنند و نظام پایبند هستند.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار