مدیرکل مدیریت بحران گلستان خبر داد : آمار جانباختگان به 43 نفر رسید

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان از کشف چهل و سومین جسد معدنکار حادثه انفجار معدن ذغال‌سنگ آزادشهر خبر داد.

کشف تنها جسد باقیمانده حادثه انفجار آزادشهر
به گزارش گلستان24، صادقعلی مقدم اظهار کرد: با تلاش نیروهای متخصص امدادی تنها جسد باقیمانده حادثه انفجار معدن زمستان یورت آزادشهر دقایق پیش کشف شده است.
 

وی از دستیابی نیروهای متخصص امدادگر به هفت تن دیگر از جانباختگان حادثه معدن زمستان یورت شهرستان آزادشهر عصر دوشنبه خبر داد و گفت: آمار جانباختگان این حادثه به 43 نفر رسید.
مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان اضافه کرد: تجسس، پاکسازی و آواربرداری معدن برای اطمینان کامل همچنان با جدیت و تلاش امدادگران همچنان ادامه دارد.
مقدم افزود: پیش از این پیکر 22 تن از جانباختگان این حادثه دلخراش از معدن خارج و پس از احراز هویت به خانواده‌ها تحویل شد و صبح دوشنبه نیز پیکر 13 تن و همچنین عصر روز گذشته هفت جسد دیگر از معدنکاران خارج و به پزشکی قانونی برای احراز هویت منتقل شده بود.

در پی انفجار مقارن ظهر چهارشنبه گذشته معدن زمستان یورت شهرستان آزادشهر جمعی از معدنکاران محبوس شدند که تاکنون پیکر 42 تن از آنان به خارج از معدن منتقل شده بود و با کشف تنها جانباخته این حادثه در دقایق پیش آمار جانباختگان به 43 نفر رسید.
بر اثر این حادثه 73 نفر نیز مصدوم شدند که برخی به صورت سرپایی و یا در مراکز درمانی مداوا و چند تن در بیمارستان‌های شرق استان گلستان بستری شدند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار