در پی دستور رئیس جمهور انجام شد

در پی دستور رئیس جمهور، استاندار گلستان شامگاه یکشنبه از خانواده سه تن از جان باختگان معدن آزادشهر در شهرستان رامیان سرکشی و با آنان گفتگو کرد.

دیدار استاندار گلستان با خانواده 3 تن از جانباختگان معدن آزادشهر

به گزارش گلستان 24 به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، حسن صادقلو در این دیدارها گفت: حامل پیام تسلیت روحانی به یکایک بازماندگان جان باخته معدن آزادشهر هستم.

دیدار استاندار گلستان

 وی تصریح کرد: کارگران معدن بیمه بوده‌اند و جدای از پرداخت حقوق و مستمری از جهات مختلف تحت حمایت قرار می‌گیرند.

*آخرین وضعیت امدادرسانی و جانباختگان حادثه معدن آزادشهر
کشف اجساد 13 معدنکار محبوس‌شده در حادثه معدن آزادشهر/ آمار کشته‌شدگان به 35 نفر رسید
مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: با تلاش نیروهای متخصص امدادی اجساد 13 معدنکار محبوس‌شده در حادثه انفجارمعدن زمستان یورت آزادشهر کشف شده است.

صادقعلی مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در ساعت یک:53 دقیقه بامداد با تلاش نیروهای متخصص امدادگر و با حضور فعال دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان اجساد 13 معدنکار محبوس شده در عمق یک‌هزار و 800 متر پیدا شده است.

وی تصریح کرد: کار تجسس از یافتن بقیه اجساد احتمالی از عمق تونل در حال انجام است.

مقدم خاطرنشان کرد: پیش از این اجساد 22 معدن‌کاران حادثه انفجار معدن ذغال سنگ آزادشهر از داخل تونل به بیرون انتقال داده شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان ادامه داد: تا پاکسازی کامل نیروهای متخصص امدادی در محل حضور خواهند داشت.

وی تاکید کرد: فرایند عملیات جستجو و آواربرداری در آن عمق بسیار حساس است و نمی‌توانیم اظهار نظر درستی از اتمام کار ارائه دهیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: خوشبختانه با حضور نیروهای متخصص، زبده و با تجربه عملیات آواربرداری با سرعت انجام می‌شود چنانچه مشکل خاصی پیش نیاید انتظار داریم تا عصر فردا عملیات آواربرداری به پایان برسد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار