شهروندان هرگونه شکایت خود در رابطه با فضای سایبر را با طرح در دادسرای ناحیه 31 مورد پیگیری قضایی قرار دهند.

جلسه ارتباط مستقیم مسئولان پلیس فتا با مردم در دفتر نظارت همگانی ناجا

به گزارش گلستان 24، در این جلسه که صبح روز دوشنبه در محل دفتر نظارت همگانی (197) برگزار شد، سردار وحید مجید جانشین رئیس پلیس فتا، سرهنگ محمد مهدی کاکوان رئیس پلیس فتای تهران بزرگ، سرهنگ محمد جمالی رئیس مرکز فوریت‌های سایبری، سرهنگ دوم رستم بیرانوند رئیس اداره بازرسی پاسخگوی سوالات حضوری و تلفنی شهروندان گرامی بودند.

 

سردار مجید در این راستا به شکایات و مشکلات مطروحه شهروندان در فضای سایبر که قالباً در خصوص هتک حیثیت در تلگرام و ترویج بی بند و باری بود رسیدگی کردند و دستورات لازم را صادر نمودند.

جلسه ارتباط مستقیم مسئولان پلیس فتا با مردم در دفتر نظارت همگانی ناجا

این مقام انتظامی در حاشیه جلسه توضیحاتی در خصوص شرایط و نحوه جذب و بکارگیری اعضای پلیس افتخاری اعلام و تاکید نمودند شهروندان هرگونه شکایت خود در رابطه با فضای سایبر را با طرح در دادسرای ناحیه 31 مورد پیگیری قضایی قرار دهند.

سردار مجید در پایان با بیان اینکه مرکز فوریت‌های سایبری در تمام شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سوالات و خدمت‌رسانی به شهروندان و کاربران است که با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری می‌توانند موضوعات مهم مثل سایت‌های مجرمانه، کلاهبرداری و جرائم مشهود سایبری را در بخش ثبت گزارشات مردمی درج نمایند.
 
منبع:پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا
انتهای پیام/

منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار