مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گلستان:

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان گلستان گفت: سال گذشته ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به منظور اشتغال در استان گلستان پرداخت شد.

۴۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در گلستان پرداخت شد
به گزارش گلستان 24،حسن پهله وری ظهر شنبه در جلسه شورای اداری استان گلستان، اظهار کرد: در کنار تسهیلات ۴۵ میلیارد تومانی اشتغال در سال گذشته، پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات ازدواج هم به جوانان گلستانی پرداخت شد.
 

وی افزود: در چهار سال گذشته در مجموع ۱۲۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات ازدواج در استان گلستان پرداخت شده که در مقایسه با چهار سال قبل از آن رشد دو برابری داشته است.

 

حسن پهلوری مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در گلستان

روستاهای بیکار شناسایی می‌شوند

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان گلستان با بیان اینکه شعار این صندوق حمایت از کسب و کارهای خرده و کوچک است، خاطرنشان کرد: امسال سیاست‌های ما حول و حوش محور روستایی و مناطق محروم است و اعتباراتی برای اجرای طرح شناسایی روستاهای بیکار در نظر گرفتیم.

پهله وری تصریح کرد: در این راستا ۴۰ روستا را شناسایی کردیم که در هر شهرستان یک روستا را به عنوان بدون بیکار پایلوت قرار دادیم و تفاهم نامه‌ای هم با معاونت مناطق محروم منعقد کردیم.

وی ادامه داد: در حوزه ورزش هم طی تفاهم نامه با ورزش و جوانان، مواردی مانند احداث باشگاه‌های ورزشی و تولید لوازم و البسه ورزشی در دستور کار قرار دارد.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار