مدیرصندوق کارآفرینی امید گلستان:

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان با اشاره به اجرای طرح امید تصریح کرد: متقاضیان «طرح امید» برای تثبیت اشتغال و توسعه کسب و کار تا سقف 150 میلیون ریال تسهیلات دریافت می‎کنند.

متقاضیان «طرح امید» تسهیلات 150 میلیون ریالی دریافت می‎کنند

به گزارش گلستان24،​​ حسن پهلووری در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: متقاضیان می‎توانند با سپرده‎گذاری در طرح امید تا سقف 1500 میلیون ریال از صندوق، تسهیلات دریافت کنند اجرای این طرح با هدف تثبیت اشتغال و توسعه کسب و کار برنامه‎ریزی شده است.

وی در خصوص گروه هدف «طرح امید» تصریح کرد: تمامی صاحبان حرفه‎ها، مشاغل خرد و کوچک، وام گیرندگان سنوات گذشته صندوق در حوزه اشتغال که برای توسعه کسب و کار خود نیاز به تسهیلات قرض‎الحسنه دارند می‎توانند از مزایای این طرح بهره‎مند شوند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان افزود: سپرده‎گذاران متناسب با نیاز خود می‎توانند تا سقف 150 میلیون ریال با شرایط منعطف تسهیلات دریافت کنند این تسهیلات به صورت قرض‎الحسنه و با کارمزد چهار درصد است و اقساط تسهیلات نیز باید حداکثر تا 36 ماه بازپرداخت شود.

پهلووری بر لزوم تقویت و توسعه کسب و کارهای خرد و کوچک تاکید کرد و گفت: از طریق حمایت طرح‎های خرد و کوچک می‎توان گام‎های بزرگی برای تقویت برندهای داخلی برداشت توان بازاریابی این مشاغل را تقویت کرد و برای ایجاد اشتغال اقدامات موثری انجام داد.

وی با اشاره به اینکه تقویت توسعه کسب و کارهای خرد و کوچک منجر به افزایش اشتغال می‎شود، افزود: صندوق کارآفرینی امید به دنبال شناسایی و حمایت از زنجیره‎های تولید به ویژه در مناطق روستایی است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان با تشریح پرداخت تسهیلات طرح‎های اشتغالزایی و کارفرمایی اظهار کرد: 144 میلیارد و 970 میلیون ریال تسهیلات از محل صندوق کارآفرینی امید استان به 545 متقاضی پرداخت شد.

به گفته پهلووری؛ میزان اعتبارات صندوق کارآفرینی امید استان به 207 میلیارد ریال در حوزه اشتغال افزایش پیدا کرده است این اعتبارات در بخش ازدواج نیز 56 میلیارد ریال رشد داشت.

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار