استاندار گلستان:ضرورت تلاش مدیران برای خروج وضعیت رکود در بخش ساختمان

رفع رکود صنعت ساختمان یک واقعیت گریزناپذیر است و باید با تمرکز بر رفع مشکلات این مجموعه گامی در جهت رفع مشکلات این صنعت برداشته شود.

رفع رکود صنعت ساختمان یک واقعیت گریزناپذیر است
به گزارش گلستان24، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، حسن صادقلو استاندار گلستان در جلسه بررسی مسائل صنعت ساختمان استان که با حضور مدیران مرتبط برگزار شد، با تاکید بر اهمیت خروج صنعت ساختمان از رکود، اظهار کرد: باید شیوه‌نامه و یا میثاق‌نامه رفع مشکلات صنعت ساختمان استان در مدت زمان مشخصی تدوین شود تا هر دستگاه نقش خود را در جهت رفع رکود بداند و بر اساس آن اقدام کنند.

 

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید با ایجاد مشوق‌هایی همکاری لازم برای حرکت رو به جلوی صنعت ساختمان را داشته باشند.

صادقلو با بیان اینکه رفع رکود صنعت ساختمان یک واقعیت گریزناپذیر است، گفت: در تقدم و رجوع به مسائل صنعت ساختمان، انبوه‌سازان یک بخش مهم هستند و باید با تمرکز بر رفع مشکلات این مجموعه گامی در جهت رفع مشکلات این صنعت برداشته شود.

وی بخشی از مشکلات فراروی صنعت ساختمان را ملی دانست و افزود: مسائل استانی باید با همکاری استانی باید در سطح ملی مطرح و زمینه حل آن فراهم شود.

استاندار گلستان از تمامی مدیران مرتبط با صنعت ساختمان خواست تلاش لازم را برای رفع رکود این صنعت داشته باشند و یادآور شد: تلاش شود زمینه‌های رفع رکود صنعت ساختمان فراهم آید، چرا که با رفع رکود، افزایش درآمد و اشتغال بسیاری از مهندسین در این صنعت فراهم می‌آید.

صادقلو ادامه داد: رفع رکود صنعت ساختمان یقینا اقدامی در راستای اقتصاد مقاومتی و همچنین سیاست‌های عمومی دولت است.

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه محمد مرتضوی رئیس انجمن انبوه‌سازان استان گلستان ضمن تشریح وضعیت ساخت و ساز در استان، گفت: 320 انبوه ساز عضو انجمن انبوه‌سازان استان هستند و بر این باور هستیم که در این صنعت نیز باید همچون دیگر صنایع ساخت مسکن توسط متخصصین امر صورت پذیرد.

همچنین در جلسه بررسی مسائل مربوط به صنعت ساختمان استان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان، مدیر کل راه و شهرسازی استان و دیگر مدیران و فعالان مرتبط با عرصه مسکن برگزار شد، بر لزوم توجه جدی و رفع رکود از صنعت ساختمان تاکید شد.

انتهای پیام/

منبه : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار