طرح ضیافت با رویکرد تهیه اقلام ضروری و تنظیم بازار کالاهای اساسی شهروندان از ابتدای ماه مبارک رمضان سال جاری آغاز شده است و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

اجرای طرح نظارتی ماه ضیافت الله در گلستان

به گزارش گلستان 24، رئیس اداره  نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان با اشاره به استقبال شهروندان از اجرای این طرح در سالهای گذشته از اجرای طرح تنظیم بازار ضیافت با هدف تامین و توزیع به موقع کالاهای پر مصرف و جلوگیری از کمبود کالا در ماه مبارک رمضان خبر داد.

 علی اصغر اصغری در ادامه گفت ؛ در این طرح که با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تامین نیازهای ضروری شهروندان انجام می شود  460 تن گوشت مرغ منجمد،  49 تن گوشت قرمز منجمد، 468 تن شکر و 639 تن برنج خارجی وارداتی تهیه و در واحدهای صنفی معتبر و فروشگاههای زنجیره ای  از پیش تعیین شده به شهروندان در حال عرضه است.

وی در ادامه افزود، براساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار قیمت مصرف کننده هر کیلو گرم گوشت منجمد 58500 ریال،هر کیلو گرم گوشت قرمز منجمد حداکثر  240000 ریال،هر کیلوگرم شکر 28550 ریال و هر کیلوگرم برنج خارجی 27000 ریال برای توزیع در طرح ضیافت مصوب گردید.

اصغری در پایان از تمامی شهروندان خواست تا با تهیه کالاهای مورد نیاز خود از فروشگاههای معتبر و شناخته شده و همچنین دریافت فاکتور خرید از وقوع هر گونه سوء استفادهو تخلفی جلوگیری نموده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف احتمالی مورد را سریعا از طریق سامانه تلفنی 124 بصورت تلفنی و یا بصورت حضوری به سازمان صنعت،معدن و تجارت استان و ادارات تابعه شهرستان مراجعه نموده و مورد را به بازرسان این سازمان گزارش نمایید تا سریعاً مورد بررسی قرار گیرد.

 

انتهای پیام /

منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار