به مناسبت فرارسیدن ایام مبارک رمضان

مدیر تنظیم بازار محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی گلستان از توزیع اقلام اساسی و پرمصرف مردم در استان خبر داد و گفت: به منظور حمایت از مردم توزیع اقلام پرمصرف در گلستان از امروز آغاز شد.

توزیع اقلام اساسی و پرمصرف مردم در گلستان آغاز شد

 به گزارش گلستان 24، سعید حسن‌پور اظهار کرد: به منظور حمایت از مردم و حفظ آرامش در بازار از امروز توزیع اقلام پرمصرف و اساسی مردم در استان گلستان آغاز شد.

 سعید حسن‌پور

وی تصریح کرد: در سال جاری کالاهای اساسی و پرمصرف مردم در استان گلستان تخصیص داده شد که از جمله برنج وارداتی، شکر، گوشت مرغ منجمد شده و گوشت قرمز است.

* برنج در بازار به قیمت 2 هزار و 700 تومان عرضه می‌شود

مدیر تنظیم بازار محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی گلستان ابراز کرد: از امروز برنامه توزیع اقلام پرمصرف در استان گلستان آغاز شده است.

حسن‌پور با بیان اینکه برنج در بازار به قیمت 2 هزار و 700 تومان عرضه می‌شود، خاطرنشان کرد: شکر به قیمت 2هزار و 755 تومان در بازار عرضه می‌شود.

وی اذعان کرد: گوشت مرغ منجمد در بازار به قیمت 5 هزار و 850 تومان است و گوشت قرمز سردست منجمدشده به قیمت 23 هزار تومان در حال توزیع به مردم استان گلستان است.

*ران گوشت قرمز به صورت یخ زده به قیمت 24 هزار تومان در استان گلستان توزیع می‌شود

مدیر تنظیم بازار محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی گلستان ابراز کرد: ران گوشت قرمز به صورت یخ‌زده به قیمت 24 هزار تومان در استان گلستان توزیع می‌شود.

حسن‌پور یادآور شد: برنامه‌هایی در جلسه کارگروه استان گلستان انجام گرفت و در این جلسه سهمیه استان و شهرستان‌ها انجام و به آنها ابلاغ شده است.

انتهای پیام

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار