رئیس سازمان بهزیستی گنبدکاووس:

پایگاه خدمات و سلامت اجتماعی در روستاهای آسیب‌پذیر گنبدکاووس راه‌اندازی می‌شود.

پایگاه خدمات اجتماعی در روستاهای آسیب‌پذیر گنبدکاووس راه‌اندازی می‌شود
به گزارش گلستان 24، محمدرضا شهمرادی رئیس سازمان بهزیستی شهرستان گنبدکاووس ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: سازمان بهزیستی شهرستان 25 فعالیت در روستاهای بدلجه و اسلام آباد در راستا طرح شوشتری انجام داده است.
 
رئیس سازمان بهزیستی شهرستان گنبدکاووس افزود: پایگاه خدمات اجتماعی و پایگاه سلامت اجتماعی در روستای اسلام آباد تاسیس شده و امید داریم در هفته مبارزه با مواد مخدر افتتاح شود.
 
وی تصریح کرد: غربالگری بینایی، شنوایی و ژنتیک برای پیشگیری از معلولیت‌ها، آماده‌سازی مدارس، اجرای کلاس خای آموزش مهارت های زندگی و شنلسایی کودکان از تحصیل بازمانده از جمله فعالیت های بهزیستی در روستای اسلام آباد است.
 
شهمرادی یادآور شد: تعداد 58 کودک از تحصیل بازمانده شناسایی شد و برای تحصیل آنان نفری 250 هزار تومان پرداخت شد.
 
رئیس سازمان بهزیستی شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: در کنگره 4 هزار شهید استان 152 بسته مواد غذایی در مناطق آسیب‌پدیر توزیع شد و 50 بسته موادغذایی نیز در ماه مبارک رمضان توزیع شد.

وی اظهار کرد: در روستای اسلام‌آباد 23 معلول و جمعا در روستای اسلام آباد و بدلجه 56 معلول شناسایی و خدمات توانبخشی به صورت رایگان ارائه شد و همچنین 16 زن سرپرست خانوار شناسایی و از خدمات این سازمان بهره‌مند شدند.

رئیس سازمان بهزیستی شهرستان گنبدکاووس گفت: برای بهره‌مندی افاغنه از خدمات ما، در عید امسال 400 بسته غذایی بین اهالی این 2 روستا توزیع شد و با تفاهم نامه بین بهزیستی و صندوق کارآفرینی امید، برای 10 نفر از افرادی که در روستای اسلام آباد اعتیاد خود را ترک کردند تسهیلات قابل توجهی پرداخت شد.
 
انتهای پیام/

منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار