رئیس اداره بهزیستی گنبدکاووس :

رئیس اداره بهزیستی شهرستان گنبدکاووس از انعقاد تفاهم‌نامه با صندوق کارآفرینی امید برای اعطای تسهیلات اشتغالزایی برای بهبود یافتگان اعتیاد خبر داد.

اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی برای بهبود یافتگان اعتیاد
به گزارش گلستان 24،محمدرضا شهمرادی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدکاووس که در سالن جلسات شورای هماهنگی مواد مخدر این شهرستان با اشاره به اقدامات ویژه اداره بهزیستی گنبدکاووس در حوزه مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: ما با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه، شبکه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش شهرستان توانسته‌ایم تاکنون در سال جاری 25 اقدام را در حوزه مبارزه و پیشگیری با مواد مخدر انجام دهیم.
 

وی با بیان اینکه تاسیس پایگاه خدمات اجتماعی در هفته مبارزه با مواد مخدر امسال می‌تواند اقدام بزرگ اداره بهزیستی گنبدکاووس خواهد بود، افزود: پایگاه سلامت اجتماعی هم در گنبدکاووس تاسیس کرده‌ایم و آمادگی تاسیس در تمام نقاط آسیب‌پذیر را نیز داریم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان گنبدکاووس از ایجاد یک مرکز غربال‌گری شنوایی، بینایی و ژنتیک با همکاری آموزش و پرورش در مناطق آسیب‌پذیر طرح «شهید شوشتری» خبر داد و گفت: این اقدام برای جلوگیری از ایجاد معلولیت‌ها در نوزادان شکل گرفته که البته برکات بسیار دیگری نیز خواهد داشت.

شهمرادی با تقدیر از معتمدین سه محله آسیب‌پذیر شهرستان گنبدکاووس به دلیل کمک به این اداره، ادامه داد: این عزیزان در طرح اجرای آموزش مهارت‌های زندگی و برنامه‌های پیشگیری‌محور به اداره بهزیستی شهرستان کمک کرده‌اند که برخی از سازمان‌های مردم‌نهاد نیز در این امر یاری‌گر ما بوده‌اند.

وی از توزیع بسته حمایتی تحصیلی به ارزش 200 هزار تومان ازسوی بهزیستی به 58 کودک بازمانده از تحصیل گنبدکاووس خبر داد و گفت: با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز 152 بسته غذایی را در آستانه ماه مبارک رمضان در مناطق آسیب‌پذیر توزیع کرده‌ایم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان گنبدکاووس حضور اورژانس اجتماعی سیار اداره بهزیستی گنبدکاووس را در مناطق آسیب‌پذیر یکی دیگر از خدمات این اداره در طرح «شهید شوشتری» دانست و تصریح کرد: در اجرای طرح‌های حمایتی مبارزه با مواد مخدر و طرح «شهید شوشتری» بیش از 56 معلول و 16 زن بی‌سرپرست در سه منطقه اولویت‌دار و آسیب‌پذیر شهرستان شناسایی و تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

شهمرادی از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با صندوق کارآفرینی امید برای ارائه تسهیلات به بیماران پاک شده از اعتیاد خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم به صورت مستمر و در نوبت‌های 10 نفره تسهیلات این صندوق را به متقاضیان ارائه کنبم.

وی از آمادگی اداره بهزیستی شهرستان گنبدکاووس برای اجرای وظایف و تکالیف قانونی خود در حمایت از جامعه هدف خبر داد و تاکید کرد: ما خدمت به مردم را وظیفه خود می‌دانیم و بدان افتخار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار