مدرس دانشگاه آزاد گنبدکاووس: دانشگاه آزاد باید عاری از مفاسد اقتصادی باشد

مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس با اشاره به اینکه حضور علی‌اکبر ولایتی در هیئت امنای دانشگاه آزاد بسیار مبارک بود، گفت: ولایتی حیات خلوت رانت‌خواران دانشگاه آزاد را برهم زد.

ولایتی حیات خلوت رانت‌خواران دانشگاه آزاد را برهم زد
به گزارش گلستان 24، مهدی باقریان با اشاره به اتفاقات و رخدادهای اخیر در دانشگاه آزاد اسلامی و عزل و نصب‌های قانونی شکل گرفته در آن، اظهار کرد: مایه مباهات و افتخار نظام اسلامی است که در دانشگاهی که پسوند اسلامی دارد، خودِ مسوولان دانشگاه برای مبارزه با فساد دست به کار شده و از دفتر خود و مسوولان تراز اول دانشگاه اقدام به پاکسازی را شروع می‌کنند.

وی با بیان اینکه اکثریت پرسنل و مدیران و روسای دانشگاه‌های آزاد در سراسر کشور افرادی پاک، مومن و ولایتمدار هستند، افزود: متاسفانه برخی افراد که با ایجاد لابی‌های بسیار زیاد و پوشش‌های سیاسی وارد دانشگاه شده و پست‌هایی بر اساس روابط خود به دست آورده‌اند امروز نمی‌خواهند بگذارند دانشگاه آزاد مسیر تعالی‌بخش خود را ادامه دهد.

مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس با تاکید بر اینکه امروز شاید با انجام چنین مصاحبه‌ای هجمه‌ها علیه بنده و امثال نیز ساماندهی شود، خاطرنشان کرد: ما اساتید بسیجی باید مدافع حقوق مردم و بیت‌المال باشیم و نگذاریم تلاش همکارانمان در این دانشگاه افتخارآفرین آلوده به سیاست‌زدگی و رانت‌های اقتصادی و سیاسی شود.

باقریان با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد متعلق یه یک خاندان و خانواده نیست، ادامه داد: خانواده‌های بسیاری با مشقت‌های فراوان هزینه تحصیل فرزندان خود را در دانشگاه آزاد تهیه می‌کنند اما مشاهده می‌کنیم که به چه راحتی میلیاردها تومان از این پول‌ها در زد و بندهای سیاسی مصرف می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخاب هوشمندانه و سرشار از تدبیر رهبر فرزانه انقلاب در انتصاب و وارد کردن علی اکبر ولایتی در هیئت موسس و نهایتا حضور در هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی موجب شد تا حیات خلوت رانت‌خواران این دانشگاه برهم بخورد، تصریح کرد: این حضور مبارک از همان ابتدا منشا تاثیرات مثبتی در دانشگاه شد که امروز تغییر برخی افراد و بازگشت دانشگاه به روح انقلابی و علمی خود از پیامدهای آن است.

مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس، دانشگاه آزاد اسلامی را یک فرصت بزرگ برای توسعه دانش و فناوری در کشور دانست و گفت: این دانشگاه که بنا به فرمایش امام راحل و رهبر معظم انقلاب وظایف و رسالت‌های سنگینی را برعهده دارد باید عاری از هرگونه فساد و به ویژه مفاسد اقتصادی باشد.

باقریان با تاکید بر لزوم تقدیر از تلاش‌های مثبت همه مدیران دانشگاه آزاد اسلامی در طول سالها تلاش برای اعتلای علم کشور، اضافه کرد: این امر هیچ منافاتی با لزوم برخورد جدی قوه قضائیه و دستگاه‌های نظارتی با متخلفین و غارت‌گران بیت المال ندارد.

وی دخالت‌های برخی افراد مورد احترام برای مردم از جمله نوه گرانقدر امام راحل را در موضوع غیرقانونی دانستن عزل و نصب‌ها به نوعی فرار رو به جلو عنوان کرد و افزود: اساسنامه دانشگاه آزاد به صراحت بر قانونی بودن اتفاقات و تصمیمات هیئت امنا تاکید می‌کند و قطعا تلاش برای وارد کردن رئیس جمهور به این ماجرا هم تنها یک حرکت تبلیغاتی است.

انتهای پیام/

منبع فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار