مجمع انقلابیون جوان پس از بازنشستگی جانشین سپاه نینوا گلستان:

مجمع انقلابیون جوان شهرستان گنبدکاووس پس از بازنشستگی جانشین سپاه نینوا استان گلستان در نامه‌ای از وی برای انتقال تجارب به جوانان دعوت کرد.

 جوانان انقلابی را از تجارب‌تان بی‌بهره نگذارید
به گزارش گلستان 24،مجمع انقلابیون جوان که متشکل از 50 جوان نخبه اعم از دانشجویان اساتید دانشگاه‌ها و فرهیختگان این شهرستان است در نامه‌ای خطاب به حسین کریمی‌اول جانشین سابق سپاه نینوای استان گلستان که صبح امروز به بازنشستگی نائل آمد از رشادت‌های چند دهه وی در لباس مقدس پاسداری تقدیر کرده و از او برای انتقال تجارب به جوانان انقلابی این استان دعوت به عمل آورده است.

در این نامه که به امضای دبیر کل این مجمع رسیده است پس از تقدیر از مواضع انقلابی این شخصیت وارسته که خود از فرزندان گنبدکاووس بوده است فقدان حضور وی در مجموعه سپاه نینوای استان گلستان را خسران و حسرتی بزرگ دانسته و به برخی از فعالیت‌های وی نیز در این ایام اشاره شده است.

متن این نامه به شرح ذبل است:

سردار رشید سپاه اسلام

جناب آقای دکتر حسین کریمی‌اول

با سلام و درود بی‌کران به محضر قدسی قطب دایره امکان حضرت ولی عصر (عچ) و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و امام شهیدان، ساعتی پیش از دریچه فضای مجازی و اخبار منتشر شده در آن، از برگزاری مراسم تودیع و بازنشستگی حضرتعالی و پایان ظاهری خدمتتان در مجموعه سپاه نینوای استان گلستان مطلع شدیم و ضمن افتخار به داشتن چنین استادی فرزانه در حوزه بصیرت، پایداری و مقاومت از شنیدن این خبر متاثر شدیم.

هرچند برای سربازان روح‌الله و فدائیان سیدعلی هیچ بازنشستگی متصور نیست اما بدون تردید مجموعه انقلابی و همیشه سرافراز سپاه پاسداران می‌توانست بیش از این و در مسندهایی فراتر از این از وجود و تجربیات حضرتعالی بهره گیرد، اما بی‌تردید خیر در آن چیزی است که اتفاق می‌افتد و چه افتخارآمیز است که بیش از سه دهه در لباسی مقدس خدمت کرده باشید و امروز با سربلندی و مباهات و با وجدانی آسوده دستان فرماندهتان را برای خداحافظی بفشارید.

در روزهای جهاد و دفاع از میهن عزیزمان حسین جوانی را که در مرکز اعزام رزمندگان به جبهه‌ها تلاش می‌کرد از یاد نخواهیم برد و بوسه‎های آخرت بر دوش شهید «سعید قدس» را و یا آخرین آغوش کشیدن مرد خستگی‌ناپذیر دفاع از حرم علیرضا صفرپور را.

در روزهای خمپاره و تانک در وسط میدان مبارزه بودید و در روزهای تهمت و نفاق و دورویی سیبل دشمنان انقلاب و نظام شدید و در روزهایی که برخی مسوولان به جای میزبانی از شهدای گمنام به بهانه حراست از تپه‌ای خاکی ابدان افلاکی را جسورانه پس می‌زدند غریوهای رسای شما در دفاع از فرزندان شهیدِ خمینی کبیر از یاد مردم استان گلستان نخواهد رفت.

این روزها که از قیل و قال عاشقی در لباس مقدس پاسداری فارغ شده و بار دیگر لباس زرین و ملکوتی بسیجی بر تن می‌کنید از شما استدعای عاجزانه داریم بار دیگر بند پوتین‌ها را محکم بسته و این بار در مسیر انتقال تجربیات گرانبهایتان به نسل جوان زادگاهتان همت کنید و فرزندان بسیجی خود را برای مبارزه‌های سخت‌تر در این انقلاب شکوهمند و برای مبارزه با جریان اشرافی‌گری و نفاق پرورش دهید، چه بسا بار دیگر به دستان توانمندتان شهیدی دیگر پرورش یافت و مایه افتخاری دیگر برای آسمان پر ستاره افتخاراتتان شد.

هرچند هیچ اجری جز شهادت در راه خدا و پیوستن به همرزمان صدیقتان خستگی سال‌های پرشور مبارزه و جهاد را از تنتان بیرون نخواهد کرد، اما به رسم ادب به نمایندگی از جوانان فرهیخته و پارسای سرزمین جرجان، دیار بزرگمردانی همچون تولی، صفرپور و شکوری یعنی گنبدکاووس، خالصانه‌ترین سپاس‌ها را محضرتان تقدیم کرده و برایتان توفیقات روافزون در ظل توجهات حضرت احدیت و عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و ادعیه زاکیه ولی امر مسلمین جهان را مسئلت می‌کنیم.

برادر بسیجی مهدی باقریان

دبیرکل مجمع انقلابیون جوان شهرستان گنبدکاووس

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار