مسؤول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه کربلای مازندران:

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه تبعیت سکولارهای داخلی از سخنان مقام معظم رهبری گزینشی است، گفت: هر کجا که به نفع سکولارهای داخلی نباشد از دستورات روشن و صریح رهبر معظم انقلاب سرپیچی می‎کنند.

تمام ناامنی‎های امروز دنیا به آمریکا مرتبط است
به گزارش گلستان 24، حجت‎الاسلام یدالله غلامی پیش از ظهر امروز در جمع مردم کردکوی، ضمن تسلیت فرا رسیدن سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد، با اشاره به آیه « إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ»، اظهار کرد: خداوند وعده داده است مؤمنان را یاری و دشمنان را ذلیل کند، از این رو  در گفتمان امام خمینی (ره) ایمان به صدق وعده‎های خداوند و بی‎اعتمادی به قدرت‎های استکباری شاخص بود.
 

* روزی ما به دست خداوند است نه کدخدا

وی با بیان اینکه گفتمان امام مشروعیت الهی و رهبری است، بیان کرد: خداوند در قرآن کریم می‎فرمایند روزی شما دست این و آن نیست، از این رو روزی را نه کدخدا می دهد نه دیگران بلکه روزی با خداوند است این در حالی است که مشکل برخی افراد این است که خداوند را رازق و خالق خوبی می‎دانند اگرچه مقداری نیز به غیر از خداوند امید دارند اما خداوند را قانونگذار و شارع خوبی نمی‎دانند و فکر می‎کنند خود آگاه‎تر هستند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه کربلای مازندران حمایت جبهه مظلومان و دشمنی با جبهه مستکبران را از گفتمان امام راحل برشمرد و تصریح کرد: جاذبه و دافعه بر مبنای اسلام از گفتمان امام (ره) بود، امام خمینی (ره) طوری نبود که به بهانه زیر پاگذاشتن همه چیز بخواهند چیزی را جذب کنند.

غلامی متذکر شد: امام راحل که امام مهربانی‎ها بود و در دیدارها از گریه یک فرزند در آغوش مادر متأثر می‎شد اما در برابر استکبار و دشمنان محکم و در برابر بیگانگان و کسانی که با گفتمان امام راحل هماهنگ نبودند صریح بود همانطور که امام پس از عزل منتظری در برابر واکنش نمایندگان مجلس فرمودند  من با کسی عهد اخوت نبستم.

وی با تأکید بر اینکه جاذبه‎ها و دافعه‎ها باید بر مبنای گفتمان امام راحل باشد، یادآور شد: مبنای گفتمان امام (ره) در مسأله جاذبه و دافعه اسلام است؛ امام با مردم مهربان و با دشمنان خشن بودند همانطور که روش پیامبر (ص) نیز چنین بود.

*آمریکا کافر حربی است/تمام ناامنی‎های امروز دنیا به آمریکا مرتبط است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه کربلای مازندران مطرح کرد: برخی افراد در کمال تعجب سؤال می‎کنند شما که می‎گویید آمریکایی‎ها مسلمان نیستند پس چرا ایران با کشورهای دیگری همانند روسیه و چین تعامل دارد؟ در پاسخ به این افراد باید گفت تعامل با کافر حربی جایز نیست، روسیه، چین  و امثال آن اگرچه کافر هستند اما کافر حربی نیستند حال آنکه آمریکا کافر حربی است.

غلامی با بیان اینکه آمریکا کافری است که در حال جنگ با مسلمانان است، بیان کرد: امروز هر کجای دنیا که ناامن است یک طرف ناامنی آن به آمریکا مرتبط است، عربستان سعودی بدون حمایت آمریکا قادر به پرورش داعش و به خاک و خون کشیدن یمنی‎های مظلوم نخواهد بود، حال سوال این است چطور برخی قادر به تفکیک کافر حربی و غیرحربی نیستند؟ چگونه برخی قادر به درک این آموزه‎های دینی ساده نیستند؟

وی با بیان اینکه گفتمان امام راحل وحدت سیاست و معنویت بود که در عمل به نمایش گذاشته شد، افزود: امام راحل سیاستمدار بی‎نظیری بود طوری که یکی از تئوریسین‎های مشهور غربی بعد از رحلت امام (ره) گفته بود خمینی کسی بود که وقتی به غرب تشر می‎زد برای خداوند بود.

* انقلاب‎زدایی و وابستگی به غرب گفته مشترک سکولارهای داخلی است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه کربلای مازندران به چالش‎های امروز گفتمان امام راحل اشاره و توضیح داد: دو جبهه استکبار و سکولارهای داخلی چالش‎هایی هستند که امروز در برابر گفتمان امام راحل قرار گرفتند.

غلامی متذکر شد: استکبار تمام توان خود را برای نابودی گفتمان، نام و یاد امام راحل به کار گرفته است و تا جایی که بتواند برای نابودی امام و انقلاب و امام و مردمش تلاش خواهد کرد، از این رو استکبار هیچ‎گاه به کسی که راه، یاد و نام امام راحل را به درستی طی کند آشتی نمی‎کنند و سازگاری ندارند.

وی با بیان اینکه سکولار داخلی با انواع گروه‎ها اما با گفتمان مشترک چالش‎ امروز قرار گرفته در برابر گفتمان امام راحل است، تصریح کرد: نخستین گفته مشترک سکولارداخلی انقلاب‎زدایی از واژه‎هاست، امروز کسی کلمه مستضعف را به زبان نمی‎آورد اگرچه به لطف انتخابات امسال دفاع از محرومان و مستضعفین مطرح شده بود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: در حالی که امام می‎فرمودند تار موی کوخ‎نشینان را با دنیای کاخ‎نشینان عوض نمی‎کنم اما به تدریج واژه مستضعف از ادبیات کشور حذف شد و واژه‎هایی مانند اقشار آسیب‎پذیر و دهک جایگزین آن شد.

غلامی با بیان اینکه با وجود اینکه واژه استکبار در ادبیات سیاسی کشور ما ریشه دوانده است اما امروز برخی افراد به‎جای استکبار از واژه قدرت‎های بزرگ و یا به‎جای شیطان بزرگ از واژه کدخدا استفاده می‎کنند و به این شکل از واژه‎ها، شخصیت‎ها و عاشورا انقلاب‎زدایی کردند.

وی با بیان اینکه برخی می‎خواهند مساجد، هیأت‎ها و حسینیه‎ها و ... سکولار شوند و با توجیه اینکه مسجد جای عبادت است از «شعار مرگ بر آمریکا» پرهیز کنند، یادآرو شد: امروز برخی می‎گویند روزی مرگ از شعارها حذف شود حال آنکه خداوند در قرآن کریم با رسیدن به قدرت‎های ظالم و ستمگر بر آنها مرگ می‎فرستد که همه این مسائل انقلاب‎زدایی از مقدسات است که نقطه مشترک جریان‎های سکولار کشورمان است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه کربلای مازندران ترویج غرب‎گرایی و وابستگی به غرب را از ویژگی‎های دیگر سکولار داخلی دانست و یادور شد: سکولارهای داخلی گزینشی از سخنان مقام معظم رهبری تبعیت می‎کنند در واقع هر کجا به نفع آنهاست از رهبر فرزانه انقلاب پیروی می‎کنند و هر کجا که به نفع آنها نبود از دستورات روشن و صریح مقام معظم رهبری سرپیچی می‎کنند.

غلامی بیان کرد: برقراری رابطه با آمریکا، موضع منفی داشتن در برابر جبهه مقاومت، قطع کردن قدرت دفاعی کشور و حرکت کشور به سمت ساده‎انگاری از ویژگی‎های سکولارهای داخلی است که در مجمع می‎توان گفت سکولارهای داخلی کشورمان حاکمیت دینی را نمی‎پذیرند و قبول ندارند که دین باید در همه عرصه‎های زندگی ما جاری و ساری باشد.

وی بیان کرد: سکولارهای داخلی چالش امروز گفتمان امام راحل، انقلاب اسلامی و حاکمیت دینی هستند که برای مقابله با آنها باید هزینه‎ها بپردازیم تا مثل گردنه‎ها و چالش‎های دیگر انقلاب از آنها عبور کنیم تا پرچم به دستان امام زمان (عج) برسد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار