سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهید «جهان نژادیان» آبادان مطرح کرد

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهید «جهان نژادیان» آبادان با اشاره به اینکه تیمش با کمترین امکانات وارد لیگ برتر شده است، گفت: در مسیر رسیدن به بندرگز به دلیل مشکل فنی خودروی حامل بازیکنان تیم، پنج ساعت در جاده معطل تهیه خودرویی دیگر بودیم.

سرگردانی 5 ساعته فوتبالیست‌های آبادانی برای رسیدن به بندرگز/ میزبانی بندرگز بی‌نظیر بود
به گزارش گلستان 24،  نصرالله رتبه شامگاه چهارشنبه پس از پیروزی تیمش برابر تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: به واقع دست تمامی بازیکنانم را می‌بوسم زیرا با امکانات ناچیز برای تیم تلاش می‌کنند.
 

وی ادامه داد: ما دو روز پیش برای رسیدن به بندرگز سفرمان را آغاز کردیم و تا تهران با پرواز آمدیم و از تهران تا بندرگز با وسیله نقلیه‌ای سفر کردیم که در بین راه مشکل فنی پیدا کرد و پنج ساعت در جاده گرفتار شده بودیم تا بتوانیم وسیله نقلیه دیگری را محیا کنیم که بتوانیم به این بازی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهید  «جهان نژادیان» آبادان خاطرنشان کرد: ما ساعت یک بامداد وارد بندرگز شدیم و شرایطی پیش آمد که به ضرر تیم ما تمام شد.

رتبه بیان کرد: بازیکنان بندرگز بازیکنان بسیار خوب و پرتلاشی هستند که برای هر تیمی مشکل‌ساز خواهند شد اما قبل از بازی با بازیکنان صحبت کردیم و همه با هم تلاش کنیم تا امسال یک تیم متفاوتی داشته باشم.

وی افزود: دو بازیکن ما مصدوم بودند و نتوانستیم آنها را در بازی شرکت دهیم و دو نفر دروازه‌بان داشتیم که در واقع با 6 بازیکن وارد میدان شدیم و دو بازیکن ما 16 و 17 ساله هستند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهید  «جهان نژادیان» آبادان تصریح کرد: امسال روی بازیکنان جوان سرمایه‌گذاری کردیم تا سال آینده بتوانیم تیم بسیار خوب و قدرتمندی را داشته باشیم و نسل جدید بازیکنان فوتبال ساحلی را معرفی کنیم.

رتبه در خصوص اعتراض‌های نیمکت تیمش به قضاوت داوران گفت: این اتفاقات جزء شور و هیجان بازی است و بیشترین اعتراض من به داور این بود که داوری که خطای مشخص و واضح را می‌بیند چرا به همکارش که صحنه را قضاوت کرده اطلاع نمی‌دهد و کاری نمی‌کند تیم داوری تصمیم درستی بگیرد.

وی تاکید کرد: توان بازیکنان ما در این بازی گرفته شد و بسیار بازی نزدیک و جنگنده‌ای بود که من از دیدن این بازی بسیار لذت بردم.

رتبه در پایان به میزبانی بسیار خوب تیم ملوان بندرگز اشاره کرد و گفت: نیمه شب به استقبال ما آمدند که در هیچ جای ایران چنین اقدامی را مشاهده نکردم و امیدوارم بتوانیم گوشه‌ای از محبت اهالی بندرگز را در آبادان جبران کنیم.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار