همه دستگاههای اجرایی گلستان مکلف و موظف به اجرای مصوبات کارگروه بانوان هستند.

دستگاههای اجرایی گلستان مکلف به اجرای مصوبات کارگروه بانوان

به گزارش گلستان 24، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در نخستین جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده  گلستان با تأکید بر اهمیت اجرای مصوبات کارگروه بانوان و خانواده استان گفت: تمامی مصوبات این کارگروه با جدیت تا مرحله اجرا پیگیری خواهد شد و همه دستگاهها مکلف به اجرای آن هستند.
"علی اصغر طهماسبی" افزود : در کارگروه تخصصی بانوان در سال گذشته ۵۴ مصوبه داشتیم اما تنها ۳۶ مصوبه عملیاتی شد و اینکه چند مصوبه کارگروه بانوان و خانواده به دلیل کم کاری برخی از دستگاه ها عملی نشده، جای تأسف دارد و این مسأله را پیگیری خواهیم کرد.


رئیس کارگروه بانوان و خانواده استان ادامه داد: زمانی که در این کارگروه ها صرف می شود و مصوباتی که به تصویب میرسد حق الناس بوده و نیاز است تمامی این مصوبات با جدیت دستگاهها پیگیری و اجرا شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با تأکید بر توانمند سازی بانوان در حوزه مشاغل خانگی، بیان کرد: در دولت یازدهم 142 میلیارد تومان فقط در بخش کارآفرینی تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده و تا سقف 100 میلیون تومان به خانم های کارآفرین تسهیلات با بهره 4 درصد پرداخت می شود.

طهماسبی افزود: پیرامون تهیه مکان برای کارآفرینان، شهرداریها در حوزه جغرافیایی خود مکانی مناسب و دائمی را برای عرضه محصولات مشاغل خانگی بانوان در نظر بگیرند و مسئولان مربوطه می توانند از طریق ارسال نامه به استانداری این روند را تسریع کنند.
وی در ادامه از ایجاد پارک بانوان در علی آباد کتول و گنبد کاووس خبر داد و خواستار همکاری هر چه بیشتر شهرداری و شورای شهر آنها با فرمانداری در عملیات اجرایی آن شد.

رئیس کارگروه بانوان و خانواده استان ادامه داد: اعتبار لازم جهت ایجاد پارک بانوان در بندرترکمن و گمیشان نیز تأمین شده است و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام / ا 

منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار