مدیر ترافیکی که از سوی شهردار گرگان تنبیه و به غسالخانه امامزاده عبدالله برای ادامه کار فرستاده شده بود دوباره به کار سابق خود بازگشت.

بازگشت مدیر تنبیه شده شهرداری گرگان به کار سابق/ «مدیر متنبه» به غسالخانه نرفته، برگشت!

به گزارش گلستان24، پس از طوفان اخیر در استان گلستان نامه ای از سوی حسین صادقلو، شهردار گرگان به سرعت در فضای مجازی منتشر شد که در آن یکی از مدیران ترافیکی پروژه روگذر بهارستان مورد خطاب قرار گرفته بود و بابت قصور در حضور به موقع بر سر پروژه تنبیه و برای ادامه کار به غسالخانه امامزاده عبدالله معرفی شده بود.

پیرو این نامه واکنش های متعددی به خصوص از سوی جمعی از اعضای شورای شهر گرگان شکل گرفت، این واکنش ها فقط به گرگان و گلستان ختم نشد و طبق گفته رئیس و نائب رئیس شورای شهر چهارم گرگان، اخطارها و تذکرهایی نیز از دیگر نقاط کشور داده شده بود، که اخیرترین واکنش را نیز شاید بتوان بیانیه غسالهای بهشت زهرا و درخواست عزل شهردار گرگان از سوی جامعه غسال ها دانست.

مدیر تنبیه شده شهرداری

بهرحال پس از این کش و قوس ها خبری مبنی بر عفو این مدیر متنبه به گوش رسید، در سیصد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر گرگان، مهران فدوی، نائب رئیس شورا که پیش از این موضع های شدیدی علیه این اقدام شهردار اتخاذ کرده بود گفت: جای بسیار خرسندی است که یکی از مدیران زحمتکش ترافیک گرگان که برکنار شده بود به کار خودش بازگشت.

وی البته این بازگشت به کار را انتهای مسیر ندانست و افزود: درست است که به لحاظ جایگاه و موقعیت این مدیر به جایگاه سابق خود بازگشت اما خسارت آبرویی او هنوز باقیست.

فدوی به برخی اتهامات که به شورای شهر در این خصوص شده بود اشاره کرد و متذکر شد: همه اعضا سعی کردند تا بحث موقعیت این مدیر حل شود و بی قانونی صورت نگرفته است.

اما محمدابراهیم جرجانی، عضو دیگر شورای شهر که به حمایت از شهردار شهره است و نطق پیش از دستور این هفته جلسه علنی شورای او نیز تنها تمجید از شهردار بود نگاه متفاوتی به بازگشت این مدیر ترافیکی داشت، جرجانی در این خصوص گفت که بازگشت نیروی توانمند ترافیکی به کار سابقش نشان داد شهردار گرگان یک مدیر به تمام معنا هستند، این سخنان جرجانی و توانمند خواندن مدیر تنبیه شده در حالی بود که هفته گذشته که تعدادی از اعضای شورای شهر علیه این اقدام صادقلو موضع گرفته بودند گفته بود که این تنبیه نشان از نوع مدیریت است و مسئله ای است که نباید دخالت کنیم.

البته این نامه پرحاشیه و موضع گیری های کشوری آن بالاخره صدای صادقلو را نیز درآورد و وی طبق خبری که در فضای تلگرامی منتشر شده است در جایی گفته که هدف از ارجاع این پرسنل شهرداری به آرمستان مشاهده میدانی حزن و اندوه خانواده هایی است که عزیزان خود را از دست می دهند.

بهرحال مدیر تنبیه شده به رغم تمامی اعتراض های مدیران شهری و ناراحتی جامعه غسال کشور به کار سابق خود بازگشت این در حالیست که برخی تحلیلگران از همان اول انتشار این نامه را مانور تبلیغاتی می خواندند، البته اینکه چه کسانی در ابتدا این نامه را رسانه ای کردند مشخص نیست و یا دست کم نخواستند این موضوع در رسانه ها درز کند، علی ایحال انتظار آن می رود که برخوردهای قاطع مدیریتی در کنار حفظ کرامت انسانی در تمامی دستگاه های اجرایی لحاظ شود و مدیران به واقع در پنهان و آشکار قاطعیت و انسانیت خود را توأما بکار ببرند.

انتهای پیام/

منبع: پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار