رئیس بهداشت و درمان گنبدکاووس:

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس گفت: هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی شهرستان گنبدکاووس در تیرماه امسال برگزار می‌شود و بیش از ۷ صندوق ثابت و سیار برای این انتخابات نامزد شدند.

انتخابات نظام پزشکی شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود

به گزارش گلستان 24، رضا صابری صبح امروز در جلسه هیئت اجرایی و نظارت نظام پزشکی شهرستان گنبدکاووس در دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان اظهار دشت: هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی شهرستان گنبدکاووس در 30 تیرماه برگزار می‌شود.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس افزود: از 14 خرداد لغایت 20 خردادماه ثبت نام کاندیداهای نظام پزشکی انجام شد و 36 نفر ثبت نام کردند که با انصراف یک نفر، در مجموع 35 نفر نامزدهای نظام پزشکی شهرستان گنبدکاووس شدند.

وی تصریح کرد: از بین این افراد 13 پزشک، 2 دندانپزشک، یک داروساز، یک نفر علوم آزمایشگاهی، یک نفر ماما، یک نفر تغذیه و در مجموع 19 نفر برای مدت 4 سال انتخاب خواهند شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس یادآور شد: 5 صندوق ثابت و 2 صندوق سیار در روز انتخابات، آرای واجدان شرایط را جمع‌آوری خواهند کرد.

سازمان نظام پزشکی

وی گفت: از 30 خردادماه نتایج استعلام و صلاحیت نامزدها اعلام خواهد شد که افراد رد صلاحیت دو روز فرصت دارند اعتراض خود را به هیئت نظارت و اجرایی اعلام کنند و 18 تیرماه اعلام نهایی افراد دارای صلاحیت خواهد بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: از 19 تیرماه تا 24 ساعت قبل انتخابات، نامزدها فرصت دارند تبلیغات خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار