مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان:6 هزار یتیم تحت پوشش کمیته امداد هستند

​مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: بیش از 106 هزار نفر مددجو تحت پوشش کمیته امام‌خمینی در استان گلستان هستند.

بیش از 106 هزار نفر مددجو تحت پوشش کمیته امداد هستند
به گزارش گلستان24، امان‌الله حسین‌پور پیش از ظهر امروز در جمع مدیران ادارات شهرستان گرگان اظهار کرد: بیش از 106 هزار نفر مددجو تحت پوشش کمیته امام‌خمینی در استان گلستان هستند که درصدد هستیم با کمک خیرین برای تمامی این افراد سبد غذایی در ماه مبارک رمضان تهیه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تهیه سبد غذایی در مناطق محروم در اولویت کمیته امداد امام‌خمینی است، تصریح کرد: سرکشی از خانواده‌های نیازمند در قالب طرح مفتاح‌الجنه را داریم و همچنین مشکلات محرومان در حوزه مسکن، جهیزیه و درمان بررسی می‌شود و آنها را مرتفع خواهیم کرد.

* توانمندسازی خانواده‌های نیازمند از رویکرد جدی کمیته امداد امام خمینی  است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان با بیان اینکه رویکرد جدی کمیته امداد امام خمینی، توانمندسازی خانواده‌های نیازمند است، ابراز کرد: در حوزه معیشت، مسکن، جهیزیه و به ویژه اشتغال محرومان بسیار تلاش خواهیم کرد تا این مشکلات را مرتفع کنیم.

حسین‌پور در خصوص اشتغالزایی محرومان استان گلستان خاطرنشان کرد: باید به نوعی فضا را برای اشتغال افراد نیازمند ایجاد کنیم تا از گردونه حمایت کمیته امداد امام خمینی خارج شوند.

وی با اشاره به اینکه کمک به محرومان در دین اسلام بسیار تاکید شده است، یادآور شد: مردم سخاوتمند استان گلستان در سال گذشته بیش از 37 میلیارد تومان به کمیته امداد امام خمینی گلستان کمک کردند.

* هر یتیم در کشور 7 حامی دارد/ 13 هزار و 800 نفر حامی در سطح استان گلستان وجود دارد

مدیرکل 0خبر داد و گفت: تمام 6 هزار یتیمی که تحت پوشش کمیته امداد هستند حامی دارند.

حسین‌پور افزود: هر یتیم در کشور هفت حامی دارد و مجموع کمک‌هایی که حامیان به یتیم می‌کنند در راستای ایجاد مسکن، درمان، تامین معیشت خانواده ایتام هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه سرانه تعداد حامیان به یتیم در استان گلستان سه است، خاطرنشان کرد:  13 هزار و 800 نفر حامی در سطح استان گلستان وجود دارد و درصدد هستیم تا ایام مبارک رمضان غذا برای ایتام فراهم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان از مردم خواست تا در این طرح خداپسندانه شرکت کنند و سرانه تعداد حامیان در استان گلستان را افزایش دهند و به میانگین کل کشور که هفت است، برسانند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار