در ایام لیالی قدر: تردد خودروهای سنگین و اتوبوس‌ها در داخل شهر ممنوع است

رئیس اداره عملیات پلیس راهور گلستان از اجرایی شدن محدودیت ترافیکی در این استان خبر داد و گفت: به مناسبت ایام لیالی قدر محدودیت ترافیکی در استان گلستان ایجاد می‌شود.

محدودیت ترافیکی در گلستان اجرایی می‌شود
به گزارش گلستان24،محمد طبیبی اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن لیالی قدر محدودیت ترافیکی در استان گلستان ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: در نخستین شب قدر که مصادف با 19 ماه مبارک رمضان بود شاهد حضور گسترده مردم روزه‌دار در این استان بودیم و پلیس با استفاده صد درصدی از امکانات خود نسبت به پوشش ترافیکی در تمامی معابر، امامزاده‌ها و مساجد در سطح شهرها اقدام کرد.

* در مرکز استان گلستان محدودیت‌های مقطعی ایجاد می‌شود

رئیس اداره عملیات پلیس راهور گلستان با بیان اینکه در مرکز استان گلستان محدودیت‌های مقطعی ایجاد می‌شود، ابراز کرد: بیشترین مراسمات شب‌های قدر در مصلی‌ها، امامزاده‌عبدالله (ع)، مسجد جامع، میدان مازندران و مسجد حضرت امیر (ع) واقع در میدان حضرت ولی‌عصر (عج) برگزار می‌شود.

طبیبی خاطرنشان کرد: در مسجد جامع شهرستان گرگان، از ورودی خیابان امام محدودیت ترافیکی ایجاد می‌شود و فقط مسیر تردد برای پارکینگ از لاله سوم خیابان شهدا است.

وی بیان کرد: با توجه به حساسیت و شلوغی و همچنین تردد عابرین پیاده تا شعاع 750 الی 200 متر از پارک خودروها جلوگیری می‌کنیم ولی محدودیت ترافیکی نداریم.

* رانندگان با سرعت مطمئنه در مسیر حرکت کنند

رئیس اداره عملیات پلیس راهور گلستان افزود: مراسم شب‌های لیالی قدر با توجه به اینکه روزه‌داران می‌خواهند به سمت منازل خود برگردند شاید خیابان‌هایی که به این اماکن منتهی می‌شوند به صورت مقطعی محدودیت ترافیکی ایجاد می‌شود.

طبیبی اذعان کرد: در این ایام پرفضیلت روزه‌داران از لباس تیره استفاده می‌کنند و با توجه به تاریکی هوا و کم بودن میدان دید رانندگان و همچنین عبور عابران پیاده از عرض معابر می‌تواند منجر به وقوع تصادفات شود.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان با سرعت مطمئنه در مسیر حرکت کنند، گفت: عابرین پیاده از نقاطی که روشنایی دارد استفاده کنند و یا از پل‌های هوایی برای عبور استفاده کنند تا حوادثی متوجه آنها نشود.

* پلیس، هرگونه تردد خودروهای سنگین از جمله کامیون‌ها و اتوبوس در مسیرهای داخل شهر را ممنوع کرده است

رئیس اداره عملیات پلیس راهور گلستان افزود: رانندگان و راکبان موتورسیکلت با احتیاط کامل و با توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت حقوق دیگران رانندگی کنند و از تردد در پیاده‌روها و حرکت در خلاف برای خودروها بپرهیزند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

طبیبی با اشاره به اینکه پلیس، هرگونه تردد خودروهای سنگین ازجمله کامیون‌ها و اتوبوس در مسیرهای داخل شهر را ممنوع کرده است، یادآور شد: خودروهای سنگین می‌توانند از مسیر کمربندی تردد کنند.

رئیس اداره عملیات پلیس راهور گلستان گفت: خودروهای شخصی که در نزدیکی برگزاری مراسم شب‌های قدر پارک شده باشند با جرثقیل منتقل خواهند شد و این افراد می‌توانند از طریق شماره تلفن 110 از مکان خودرو خود مطلع شوند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار