در پی تصادف خونین خیابان جرجان؛

عدم سازماندهی سواری ها و مینی بوس های ترمینال شرق گرگان وسهل انگاری راننده خودرو باعث شد تا حادثه ای خونین در خیابان جرجان رغم بخوردو جان یک عابر بی گناه گرفته شود.

 عدم توجه مسئولین به سازماندهی خطوط حمل و نقل یکی از عوامل اصلی حادثه دیروز

به گزارش گلستان24؛روز گذشته روز پر حادثه ای برای مردم گلستان بود و چندین تصادف  شدید در شهری های مختلف استان رخ داد که شدید ترین آن مربوط به شهرستان گرگان می باشد.

در این حادثه خودروی mvm که به علت سرعت زیاد در خیابان جرجان حد فاصل هتل سرفراز وپل عابر پیاده ترمینال مینی بوس رانی، به دلیل پارک بودن تعدادی مینی بوس و سواری و انحراف به راست این راننده منجر به تصادف شدید با دوعابر پیاده شد.

این دوعابر پیاده  که در حال رفتن بر روی پل بوده اند، باشدت به این اتومبیل برخورد می کنندو متاسفانه یک نفر از آنها به علت جراحات وارده همان جا فوت می کند و عابر دیگر که با سقف این پل برخود کرده گویا از قسمت کمر و دست دچار شکستگی و به بیمارستان منتقل می شود.

photo_۲۰۱۷-۰۶-۱۷_۱۸-۵۸-۴۷

این سهل انگاری و عدم توجه به رعایت سرعت مطمئنه حادثه ای ناگوار برای چند خانواده به وجود آورد که هیجگاه قابل جبران نیست و عاملان آن باید برای این بی دقتی و بی مسئولیتی خود پاسخگو باشند.

مینی بوس ها و سواری هایی که در کنار خیابان پارک می کنند جدا از ایجاد ترافیک باعث بروز این گونه حوادث نیز می شوند،طبق صحبت هایی که برخی از کاسبین محل با خبرنگار ما داشتند،راننده های مینی بوسها به علت این که خودرو های سواری شخصی مسافران را خود جابه جا میکرداند تصمیم گرفته اند که که آنها هم مینی بوس های خود را به آن طرف خیابان انتقال دهند.

photo_۲۰۱۷-۰۶-۱۷_۱۸-۲۷-۰۱

با وجود ترمینال مسافربری با آن وسعت حضور سواریها و مینی بوس ها در کنار خیابان اصلی شهر کاملا غیر قانونی می باشد که در مواردی قبلا بعضی از رسانه های استان این موضوع را به مسئولین مربوط گوشزد کرده بودند.

جدا از سهل انگاری راننده خاطی،ادارت وارگان هایی  که مسئول سازماندهی این سواریها و مینی بوس ها می باشند مقصر هستند وباید هر چه سریعتر به این مسئله رسیدگی کنند تا دیگر شاهد این گونه حوادث ناگواری نباشیم.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار