معاون بهزیستی استان گلستان:

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان گلستان با اشاره به فعالیت ۷۰۰ موسسه خیریه در استان گفت: مشارکت‌های مردمی در سازمان بهزیستی استان گلستان امسال باید ۱۵ درصد افزایش یابد.

مشارکت‌های مردمی در سازمان بهزیستی استان گلستان ۱۵ درصد افزایش یابد

به گزارش گلستان 24، اصغر رنجی ظهر امروز در جلسه مشارکت های مردمی بهزیستی شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: مشارکت‌های مردمی شهرستان گنبدکاووس، در سطح استان سرآمد است و این شهرستان ظرفیت خوبی در بحث مشارکت‌های مردمی دارد.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان گلستان افزود: نگاه مشارکت مردمی در سطح استان، بهره گیری و ظرفیت‌سازی مستمر مشارکت‌های مردمی، در کنار روش‌های سنتی است.

وی تصریح کرد: روش‌های سنتی برای جذب مشارکت‌های مردمی لازم است اما کفایت نمی‌کند و نیاز است برای جذب مشارکت‌های مردمی سیاست‌گذاری است.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان گلستان یادآور شد: اگر در این مشارکت‌ها تدوین نقشه راه نباشد، موفق نخواهیم بود و در این مسیر باید پیش‌نیازهای مددجویان را بدانیم.

وی تاکید کرد: در سال جاری باید نسبت به سال گذشته 15 درصد مشارکت مردمی افزایش یابد و با توجه به ظرفیت شهرستان گنبدکاووس، مطمئن هستیم در 3 تا 6 ماه نخست سال این افزایش محقق خواهد شد.

بهزیستی

رنجی درباره موسسات خیریه اظهار داشت: در استان گلستان 700 موسسه و مرکز غیردولتی خیریه داریم که باید بانک اطلاعاتی آن تکمیل و در جهت تخصصی و توانمند شدن تقویت شوند.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان گلستان گفت: طرح شکرانه سلامت در سطح استان در حال اجرا است و در حال حاضر این طرح در شهرستان کلاله آغاز شده و امید داریم با کمک فرمانداری‌های شهرهای استان این طرح را در کل استان اجرا کنیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار