دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گلستان:

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان گلستان گفت: خانواده ۸۳ شهید مبارزه با مواد مخدر در استان گلستان تجلیل می‌شوند.

خانواده ۸۳ شهید مبارزه با مواد مخدر در استان گلستان تجلیل می‌شوند

به گزارش  گلستان24 ، محمد رضا روحانی‎فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره برنامه های هفته مبارزه با موادمخدر در استان اظهار داشت: به مناسبت هفته مبارزه با موادمخدر از خانواده 83 شهید مبارزه با مواد مخدر در استان گلستان قدردانی می‎شود.

 

وی افزود: در هفته مبارزه با مواد مخدر از خانواده 83 شهیدی که در دفاع از مرزهای کشور از ورود و توزیع موادمخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند، قدردانی می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان گلستان گفت: به همین مناسبت 600 برنامه در هفته مبارزه با مواد مخدر در استان گلستان اجرا می‌شود.

روحانی‎فر اظهار کرد: پنجم تیر سالروز مبارزه جهانی با موادمخدر نامگذاری شده که ایران به عنوان پرچمدار مبارزه با موادمخدر به نام هفته مبارزه نامگذاری کرده و بیش از 600 برنامه این هفته در استان اجرا می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان گلستان گفت: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که متشکل از 22 دستگاه اجرایی استان است، برای مبارزه با این پدیده برنامه‌های مختلفی را در نظر گرفته است.

وی تصریح کرد: برگزاری همایش 10 هزار نفری مهم‌ترین این برنامه‌هاست که امسال به صورت نوین برگزار خواهد شد و هر ساله این برنامه در مرکز استان و در گرگان برگزار می‌شود اما امسال با توجه به تاکیدات رهبر ‌انقلاب بر توجه به حاشیه شهرها این برنامه در حاشیه شهرها برگزار می‎شود.

ستاد مبارزه با مواد مخدر

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان گلستان تصریح کرد: همایش صیانت و اجتماعی‌شدن موادمخدر از دیگر برنامه‌های مهم این هفته است و همچنین عطرافشانی گلزار شهدا و تجلیل از خانواده‎های شهدا و جانبازان موادمخدر از دیگر برنامه‎های این هفته است.

روحانی‎فر تشکیل کارگاه آموزشی در شهرهای مختلف استان و برگزاری نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر در شهرهای مختلف استان را از برنامه‎های شاخص این هفته اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار