رئیس ستاد بزرگداشت هفته بسیج سپاه نینوا استان گلستان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در استان گلستان ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه در استان گلستان اجرا می‏‌شود.

۲ هزار و ۵۰۰ برنامه هفته بسیج در استان گلستان اجرا می‏‌شود

به گزارش گلستان24، عبدالله عین‎علی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: این هفته با شعار بسیج انقلابی و خدمتگزار گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم و اربعین حسینی و نخستین اجلاسیه 4 هزار شهید برگزار می‎شود.

وی افزود: این 2 هزار و 500 برنامه با محوریت برنامه‎های ورزشی، فرهنگی، دفاعی و امنیتی، اقتصاد مقاومتی و محرومیت‎زدایی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوای استان گلستان شاخص‌ترین این برنامه‌ها را تجمع عظیم بسیجیان در روز جمعه 5 آذر در مصلی‌های نماز جمعه با عنوان تجمع مدافعان حرم، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان و عطرافشانی گلزار شهداست.

وی با اشاره به اینکه این هفته از 30 آبان تا 6 آذر ادامه دارد گفت: از شاخص‌های این برنامه تقارن با اربعین حسینی و پیاده‌روی اربعین حسینی است که می‌تواند در تداوم انقلاب واتصال به قیام حضرت مهدی (عج) موثر باشد.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته بسیج  سپاه نینوا استان گلستان اظهار کرد: در سالروز بسیج مستضعفین 5 آذر گردهمایی و اجتماع بزرگ بسیجیان مدافع حرم برگزار می‎شود این اجتماع با حضور بسیجیان حلقه‎های تربیتی صالحین در قالب گردان‎های بیت‎المقدس، کوثر، امام حسین(ع)، امام علی(ع) و دیگر اقشار مختلف حدود 30 هزار نفر برگزار می‎شود.

عین‎علی از برگزاری بیش از 8 هزار و 174 نشست حلقه صالحین در سطح پایگاه‎های مقاومت در طول هفته بسیج خبر داد و افزود: 200 نشست به همت حلقه‎های ویژه برگزار می‎شود.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته بسیج سپاه نینوا استان گلستان از برگزاری همایش طلایه‎داران اقتصاد مقاومتی و تجلیل از خیرین در عرصه‎های سازندگی، محرومیت‎زدایی، الگوهای موفق بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی و برترین‎های اردوهای جهادی خبر داد و افزود: این برنامه 6 آذرماه جاری در کانون طه گرگان برگزار می‎شود.

وی همچنین از افتتاح سالن‎های 9 دی در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم استان خبر داد و گفت: این سالن‎ها با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 660 میلیون ریال به بهره‎برداری می‎رسد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار