رئیس پلیس راه نوکنده از اجرای طرح تشدید برخورد با رانندگان متخلف در این شهر خبر داد و گفت: این طرح از امروز تا پایان ماه جاری اجرایی خواهد شد.

طرح تشدید برخورد با رانندگان متخلف در شهر نوکنده اجرایی می‌شود
 به گزارش گلستان 24،محمد قنبری امروز اظهار کرد: طرح تشدید برخورد با رانندگان متخلف در شهر نوکنده از امروز تا پایان ماه جاری اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: از امروز تا پایان ماه جاری طرح تشدید برخورد با رانندگان متخلف از قبیل موتورسیکلت‌سواران متخلف، طرح توقیف وسایل نقلیه به علت سرعت و سبقت غیرمجاز در شهر نوکنده اجرایی می‌شود.

* طرح تشدید برخورد با رانندگان متخلف در شهر نوکنده اجرایی می‌شود

رئیس پلیس راه نوکنده از اجرایی شدن طرح تشدید برخورد با رانندگان متخلف خبر داد و ابراز کرد: از امروز طرح کنترل تست اعتیاد از رانندگان مشکوک به اعتیاد، طرح برخورد با شیشه دودی وسایل نقلیه در این شهر اجرایی خواهد شد.

قنبری با تاکید بر اینکه رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی انجام شده که در روز گذشته در حوزه استحفاظی پلیس‌راه نوکنده اتفاق افتاد اکثر محل وقوع تصادفات مشابه هم هستند.

وی ادامه داد: در موقعیت دوربرگردان‌ها، بریدگی بزرگراه‌ها، تقاطع‌های جاده‌های فرعی، استفاده غیرایمنی از موتورسیکلت، وجود ادوات کشاورزی، سبقت و سرعت غیرمجاز منجر به تصادف جاده‌ای خواهد شد و افرادی که در این حوادث جان خود را از دست دادند متاسفانه بومی شهر نوکنده بودند.

* مدیریت و کنترل سرعت تنها عامل ایمنی‌بخشی است

رئیس پلیس راه نوکنده با تاکید بر اینکه طرح تشدید برخورد با رانندگان متخلف در راستای امنیت ترافیک در شهر نوکنده اجرایی می‌شود، ابراز کرد: تنها عاملی که می‌تواند در تقاطع و دوربرگردان و همچنین موتورسیکلت‌سواری ایمنی‌بخشی ایجاد کند مدیریت و کنترل سرعت است.

قنبری خاطرنشان کرد: رانندگان در هنگام رانندگی توجه کافی به جلو داشته باشند تا در هنگام وقوع خطر بتوانند به موقع عکس‌العمل مناسب در حین رانندگی از خود نشان دهند و از وقوع حادثه جلوگیری کنند و یا حداقل کاهش برخورد را داشته باشند.

وی یادآور شد: ماده 125 آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی در این زمینه عنوان کرده است هنگامی که وسیله نقلیه‌ای از روبه روی وسیله نقلیه دیگری حرکت کند هر یک از رانندگان باید تا حد امکان در طرف راست خود حرکت کنند و در صورت لزوم به بخش سواره‌رو در جهت حرکت خود نزدیک شوند که متاسفانه این موضوع از سوی رانندگان رعایت نمی‌شود.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار