به همت انجمن خیریه بانوان گرگان؛

طرح «افطار ۲۰»، ضیافت افطاری دانش آموزان بورسیه شده انجمن خیریه بانوان گرگان با حضور ۱۰۰ دانش آموز برجسته این انجمن برگزار شد.

طرح «افطار ۲۰» در گرگان برگزار شد
به گزارش گلستان 24، ضیافت افطاری دانش آموزان بورسیه شده انجمن خیریه بانوان گرگان، با عنوان طرح  «افطار ۲۰» شامگاه دوشنبه با حضور ۱۰۰ نفر از دانش آموزان ممتاز و برتر بورسیه شده انجمن و برخی چهره‌های برجسته شهر گرگان برگزار شد.

فاطمه کبیر، مدیر انجمن خیریه بانوان گرگان در این مراسم گفت: من احساس می‌کنم خداوند برای کارهای خاصش آدم‌های خاصی را انتخاب می‌کند و از افرادی که داوطلبانه در جمع ما حضور دارند و ما را در این برنامه‌های خاص یاری رسانده‌اند، سپاس گذارم.

کبیر با بیان اینکه تمام کارهایی که در این شب می‌بینید نتیجه خروجی بانوان توانمند شده در این انجمن بوده، افزود: ایران اسلامی سرمایه ماست و امیدواریم در آینده شاهد موفقیت روز افزون جوانانش باشیم.

وی اظهار کرد: با درایت واحد فرهنگی این خیریه دانش آموزان تحت حمایت انجمن خیریه ما می‌توانند به شکل رایگان از کلاس‌های قلمچی استفاده کنند و نتیجه این عمل به شکل سرمایه‌گذاری بر روی جوانان در سال‌های آینده دیده می‌شود.

کبیر افزود: از بین ۵۸۰ دانش آموز بورسیه شده این انجمن ۱۰۰ دانش‌آموز برجسته انتخاب و این ضیافت به‌افتخار آن‌ها برپاشده است.

محمد حسین کبیریکی از معلمان بازنشسته حاضر در جمع هم در این مراسم گفت: انجمن خیریه بانوان گرگان یکی از نهادهای مدنی موفق در استان و کشور است.

وی بابیان اینکه معلم موفق کسی است که به جای آگاهی دادن شیوه درست اندیشیدن را به دانش آموزانش ارائه دهد، افزود: اندیشیدن نعمت بزرگی است که خداوند در اختیار ما قرار داده و در قرآن هم به آن تأکید کرده است.

ضیافت افطاری - کراپ‌شده

هنر شکیبایی در برابر مشکلات موجب دست یابی به اهداف متعالی می شود

کبیر اظهار کرد: نکته دومی که در زندگی باید به کار گرفته شود هنر شکیبایی در مواجه شدن با مشکلات است چرا که در این زمان است که می‌توانیم به هدف‌های متعالی دست پیدا کنیم.

این معلم بازنشسته افزود: راز موفقیت انسان‌ها بزرگ در مواجه شدن با سختی‌ها، ایستادگی و پایداری در برابر مشکلات است و ما در سایه اعتماد به نفس و خودباوری می‌توانیم کرامت‌های انسانی را به منصه ظهور برسانیم.

کبیر خطاب به دانش آموزان حاضر در جمع اظهار کرد: انسان اندیشمند همیشه بر حوادث غلبه می‌کند و من شما را به مطالعه کتاب «استاد عشق» مربوط به زندگی‌نامه پرفسور حسابی دعوت می‌کنم تا بخوانید و ببینید این مرد بزرگ چه سختی‌هایی را در زندگی تحمل کرد و به کجا رسید.

در ادامه مهدوی زاده، دندان‌پزشک موفق حاضر در این جمع دیگر سخنران این برنامه بود.

وی ضمن تعریف داستان زندگی خود و موفقیت‌هایش در بخشی از سخنان خود اظهار کرد: داستان سواد در کشور ما موضوع مهمی بوده چراکه پدران و مادران ما در قرن‌های گذشته بی‌سواد بوده و طی ۱۰۰ ساله گذشته بحث سواد در کشور ما پررنگ شده است.

سوال پرسیدن مقدمه فکردن است

مهدوی زاده افزود: هرگز صحبت هر کسی را باور نکنید و همواره پرسش‌های «چرا، چطور، چگونه، برای چه، کی و کجا؟» را از طرف مقابلتان بپرسید و جویا شوید چراکه سؤال کردن مقدمه فکر کردن است.

اهدای جوایز و تقدیر و تشکر از دانش آموزان برگزیده برنامه پایان‌بخش این مراسم بود.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار