تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با انجمن جغرافیا و برنامه ریزی شهری استان گلستان منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری میراث فرهنگی با انجمن جغرافیا و برنامه ریزی شهری گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛ به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان این تفاهم نامه با هدف ایجاد و گسترش همفکری و همکاریهای آموزشی، پژوهشی و اجرایی تنظیم شد.

انجام طرح های تحقیقاتی- کاربردی مورد نیاز، مشاوره و راه حل های علمی و فنی در رابطه با مسایل مرتبط با حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر اساس توانایی های انجمن و انجام امور مطالعاتی و امکان سنجی مورد نیاز در زمینه انواع طرح ها و برنامه های مرتبط با حوزه های فعالیت اداره کل از جمله موضوعات این تفاهم نامه است.

در اولویت قرار دادن عناوین تحقیقاتی و طرح های پیشنهادی و یا توافق شده با اداره کل، تلاش در جهت بر آورد نیازهای مشاوره ای علمی و فنی اداره کل در زمینه های توسعه منطقه ای و محلی، تلاش در جهت ارایه دوره های آموزشی کوتاه مدت مورد نیاز اداره کل، تهیه مصوب عناوین طرح ها و مشاوره های علمی و فنی مورد نیاز اداره کل و اعلام آنها به انجمن، بررسی پروژه های تحقیقاتی پیشنهادی انجمن و اعلام نتایج به انجمن، عقد قرارداد جهت اجرای موارد موافقت و تامین منابع مالی مورد نیاز از جمله دیگر تعهدات این تفاهم نامه است.

 

انتهای پیام / ا

منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار