معاون پارلمانی و حقوقی سازمان میراث فرهنگی:

معاون پارلمانی و حقوقی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: آنچه که قرار است در جزیره آشوراده رخ دهد، صددرصد با محیط زیست هماهنگ است.

هم خوانی طرح توسعه جزیره آشوراده با محیط زیست

 

به گزارش گلستان 24، به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان، اسدالله درویش‎امیری در دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان اظهار کرد: توسعه جزیره آشوراده می‎تواند تاثیر مهمی در خصوص اقتصاد و گردشگری استان داشته باشد و تحولی عظیم را به بار آورد.

وی به تکمیل طرح جامع جزیره آشوراده اشاره کرد و افزود: با نظر کارشناسان نسبت به تکمیل و اجرای طرح جزیره آشوراده اقدام خواهد شد.

معاون پارلمانی و حقوقی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ادامه داد: قطعاً این طرح براساس طرحی که توسط محیط زیست و کارشناسان امر تأیید شده خواهد بود.

درویش‎امیری با اشاره به استفاده از ساختمان صاحب نام قدیمی در این طرح افزود: طراحان این طرح باید مقیم این منطقه باشند تا کاملاً به ساختمان‎های قدیمی این منطقه آشنایی کامل داشته باشند.

معاون پارلمانی و حقوقی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همچنین حمایت از این طرح را خواستار شد چرا که این طرح نماد هویت ملی و اصالت ما است./ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار