معاون استاندار گلستان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران حاوی پیام روشنی برای دشمنان منطقه ای ایران به ویژه رژیم صهیونیستی و آل سعود بود.

حمله موشکی سپاه پیام روشنی برای دشمنان منطقه ای ایران بود
به گزارش گلستان 24 ، علی اصغر طهماسبی در جلسه کمیسیون اقوام، مذاهب و اقلیت های مذهبی شورای تأمین استان اظهار کرد: حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع تروریست ها در دیرالزور سوریه حاوی پیام روشنی برای دشمنان منطقه ای ایران به ویژه رژیم صهیونیستی و آل سعود بود که اگر دست از پا خطا کنند با پاسخ سریع و کوبنده ایران مواجه خواهند شد.

وی افزود: منطقه ای که در دیروالزور سوریه هدف موشک های میان برد سپاه پاسداران قرار گرفت، پس از شکست های پیاپی داعش در موصل و رقه به محل تجمع و اختفای فرماندهان این گروه تروریستی تبدیل شده بود.

وی ادامه داد: در این حمله موشکی که از پایگاههای موشکی کرمانشاه و کردستان انجام شد، شش موشک نقطه زن سپاه پاسداران مواضع تروریست ها را در دیرالزور هدف قرار داد و این اقدام به موقع پاسخ دندان شکنی بود به تمامی حامیان تروریسم که اخیراً اعلام کرده بودند جنگ را به داخل مرزهای ایران می کشانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار، امنیت و صلابت قرار دارد و به احدی اجازه ماجراجویی در مرزهای کشور و داخل خاک ایران را نخواهد داد و هر اقدام عملیاتی دشمن ولو کوچک، با پاسخ قاطعانه جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

طهماسبی با تشکر و قدردانی از این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: اقدام موشکی ایران علیه تروریسم درست در شبی صورت گرفت که رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده شهدای مرزبانی و شهدای مدافع حرم فرمودند؛ «ما به آن ها سیلی خواهیم زد» و به حق که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این اقدام خود سیلی محکمی به دشمن وارد کرد و پاسخ دندان شکنی به عملیات کور تروریستی تهران و ریختن خون مردم بی گناه کشورمان داد.

علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی استانداری گلستان

رئیس کمیسیون اقوام، مذاهب و اقلیت های مذهبی شورای تأمین استان در بخش دیگری از سخنانش گفت: تنوع قومیتی و مذاهب، دو ویژگی بارز استان گلستان است، بنابراین برای حفظ وحدت و یکپارچگی در مقابل دشمنان، باید حساسیت های لازم در این حوزه همواره وجود داشته باشد.

وی در پایان تأکید کرد: خوشبختانه اعضای کمیسیون استان اشراف کاملی به فعالیت ها و مسائل اقوام، مذاهب و اقلیت های دینی دارند و همه سیاست های ما در این حوزه، سیاست واحدی است.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار