نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان با صدور اطلاعیه ای از تمامی مردم شریف ،قدرشناس و روزه دار استان جهت حضور در راهپیمایی شکوهمند روز جهانی قدس دعوت کردند.

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان بمناسبت روز جهانی قدس

به گزارش گلستان 24 ؛ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه گرگان، متن کامل پیام آیت الله سیدکاظم نورمفیدی و دکتر حسن صادقلو به شرح زیر است؛
بنیان گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط امام خمینی (ره) به عنوان روز قدس و اعلام حمایت از مردم رنج کشیده و مظلوم فلسطین اقدامی تابناک و بسیار تاثیر گذار در جهان بود.
بطور قطع روز جهانی قدس در طی سالیان گذشته به بستر و جایگاهی برای دفاع از مردم فلسطین و مقابله با رژیم غاصب صهیونسیتی و تمامی رژیم های استکباری و غاصب در سراسر دنیا مبدل شده است.
حمایت همه جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم همیشه در صحنه ایران، شجاعت مقابله با ظلم و زمینه های وحدت مسلمان در دنیای اسلام را افزایش داده است.
اینجانبان از تمامی مردم شریف و روزه دار گلستان دعوت می نماییم هم پیمان با مسلمانان سراسر دنیا در راهپیمایی عظیم «روز جهانی قدس» شرکت نموده و ضمن ابراز همبستگی با مردم درد کشیده فلسطین، وحدت امت واحده اسلامی را به جهانیان نشان داده و انزجار خود را از پدیده شوم داعش که تربیت شده مکتب صهیونیست است، اعلام نمایند.

امید است حضور سلحشورانه مردم در روز جهانی قدس موجبات تقویت روحیه مبارزه علیه استکبار جهانی را و زمینه های تعجیل در انقلاب جهانی حضرت ولیعصر(عج) و نجات مظلومان از ظلم و بی عدالتی را فراهم آورد.

 

انتهای پیام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار