7 و 8 خرداد ماه صورت می گیرد:

مسئول دفترنمانیده ولی فقیه دراستان گلستان گفت: استان گلستان در روزهای 7و 8 خرداد میزبان یادگار گرانقدر امام راحل است .

سفر 2 روزه سید حسن خمینی به گرگان+اعلام برنامه ها

به گزارش گلستان 24 به نقل از روابط عمومی دفتر نمانیده ولی فقیه دراستان گلستان وامام جمعه گرگان ، «رضا جعفری» در جلسه ستاد بزرگداشت مراسم بیست و ششمین سالگرد حضرت امام خمینی(ره) اظهارداشت: تحقق انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) توانست قلب میلیونها ایرانی را به یکدیگر پیوند دهد و جوانانی را تربیت کند که در مقاومت هشت سالۀ جنگ تحمیلی حماسه‌های بی نظیری را در تاریخ معاصر خلق نمایند.

جعفری درادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مدظله العالی در راستای شناخت شخصیت امام راحل گفت:به فرموده معظم له ،در دنیای اسلام، جوانان عصر ارتباطات و عصر اینترنت، که با مسائل دور از محیط خود به راحتی ارتباط می توانند بگیرند، دنبال این هستند که درباره معمار این بنای عظیم مطالب بیشتری بدانند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه دراستان گلستان وامام جمعه گرگان با اشاره به تقارن مراسم بیست و ششمین سالگرد بزرگداشت امام خمینی(س) با ماه شعبان ، به مناسبت‌های این ماه اشاره کرد و گفت: در ماه شعبان شخصیت هاى بزرگ و ارزشمند که از ستارگان آسمان ولایت و امامت به شمار مى آیند دیده به جهان گشوده اند .

ایشان با بیان اینکه سفر یادگار امام دو روزه است، گفت: یادگارگرانقدر امام خمینی (ره) در بدو ورود به استان گلستان در مصلی نماز جمعه گرگان در مراسم گرامیداشت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با مردم دیدار و ایرادسخنرانی خواهند داشت.

وی نشست با علمای شیعه و سنی و خاندان معظم شاهد و ایثارگر استان را از دیگر برنامه‎های ایشان عنوان کرد.

وی در پایان گفت:از مردم فهیم استان گلستان دعوت می شود با حضور گسترده درمراسم بزرگداشت امام راحل و دیدار عمومی با جناب آقای سید حسن خمینی راس ساعت 17/30 عصر روز پنجشنبه 7 خرداد در محل مصلی نماز جمعه گرگان عزم خود را در ادامه راه امام (ره) و مقام معظم رهبری "مدظله العالی" با وحدت و انسجام بیشتری قوت ببخشند.

ارسال نظر

آخرین اخبار