رئیس پلیس آگاهی استان گلستان از دستگیری سه متخلف در حوزه غله خبر داد و گفت : از این 3 نفر یک نفر مدیر کارخانه آرد و دو نفر پرسنل که امانتدار گندم دولت بودند .

دستگیری مدیر کارخانه آرد در اطراف گرگان

به گزارش گلستان24،سرهنگ مجتبی مروتی رئیس پلیس آگاهی استان گلستان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد : یکی از پرونده های اخلال در نظام اقتصادی که در سه ماهه گذشته دنبال کردیم دستگیری مدیر کارخانه آرد در یکی از شهرهای اطراف گرگان بود .

مروتی افزود : در کنار این مدیر کارخانه دو تن از پرسنل متخلف هم دستگیر شدند که قرار بود از گندم بیت المال امانتداری کنند اما 2 هزار تن گندم کسری بوجود آوردند .
وی تصریح کرد : ارزش ریالی این مقدار گندم کسری حدود 32 میلیارد ریال بوده و این افراد متخلف با قرار وثیقه سنگین بازداشت و زندانی شدند .
رئیس پلیس آگاهی استان گلستان از مفتوح بودن این پرونده خبر داد و گفت : در بحث گندم متاسفانه تخلفاتی صورت می گیرد و به جهت کیفیت بالای گندم گلستان ، استانهای دیگر آن را می خرند و با گندم نامرغوب سایر استانها مخلوط و خلوص ان را بالا می برند و سپس آرد کرده و با قیمت گزافی می فروشند .
مروتی اضافه کرد : متاسفانه شاهدیم که گندم های خارجی درجه 2 و 3 را وارد استان کرده و با قیمت گندم داخلی قاطی می کنند به فروش می رسانند و بهتر است مسئولین استان فکری بحال این موضوع بکنند . 
وی تاکید کرد : پرونده چنین تخلفاتی مستند نزد ما وجود دارد و این اتفاق در حوزه کشاوری دارد می افتد و ما از شگردهای آنها اطلاعات کافی داریم .

منبع:پاسرو

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    درود

آخرین اخبار