کارشناس هواشناسی گلستان:احتمال رگبار و رعد و برق در ارتفاعات گلستان

کارشناس هواشناسی گلستان گفت: الگوهای پیش‌یابی ما نشان می‌دهد که بعدازظهر روز جمعه 9 تیرماه جاری هوای خنک و مرطوب وارد استان گلستان می‌شود.

هوای خنک و مرطوب وارد گلستان می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ محمدرضا رحمان‌نیا در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: الگوهای پیش‌یابی نشان می‌دهد که از بعدازظهر روز جمعه هوای خنک و مرطوب وارد استان گلستان خواهد شد.

وی درخصوص دمای هوای شهرستان گرگان تصریح کرد: بیشینه دمای هوای شهرستان گرگان در روز گذشته 37 درجه سانتی گراد گزارش شد.

* شهرستان گنبدکاووس دمای 39 درجه سانتی‌گراد را تجربه کرد/ گنبد کاووس گرمترین شهر استان معرفی شد

کارشناس هواشناسی گلستان ابراز کرد: گرمترین شهر استان گلستان در روز گذشته شهرستان گنبدکاووس معرفی شد و این شهرستان دمای 39 درجه سانتی‌گراد را تجربه کرد.

رحمان‌نیا خاطرنشان کرد: الگوهای پیش‌یابی ما نشان می‌دهد که از امروز تا بعداز ظهر روز جمعه هوای نسبتا پایداری را تجربه خواهیم کرد.

وی افزود: در بعداز ظهر  و شب جمعه احتمال نفوذ هوای خنک و مرطوب از عرض‌های شمالی‌تر استان گلستان خواهیم بود و افزایش ابر در مناطق کوهپایه‌ای و کوهستانی استان گلستان را خواهیم داشت.

* احتمال نفوذ هوای خنک در مناطق کوهستانی استان گلستان وجود دارد

کارشناس هواشناسی گلستان با بیان اینکه احتمال نفوذ هوای خنک در مناطق کوهستانی استان گلستان وجود دارد، خاطرنشان کرد: انتظار داریم در بعدازظهر و شب جمعه افزایش ابر در مناطق کوهپایه‌ای و کوهستانی استان گلستان را داشته باشیم.

رحمان‌نیا افزود: احتمال وقوع رگبار و رعد و برق در بعداز ظهر روز جمعه در ارتفاعات جنوب غرب استان گلستان از جمله شهرستان کردکوی و گرگان دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی گلستان اذعان کرد: سایر مناطق استان گلستان تنها افزایش ابر را در آسمان خود تجربه خواهند کرد و این وضعیت در استان گذرا است.

وی از پایداری وضعیت هوا در استان گلستان خبر داد و گفت: انتظار داریم در روز شنبه هفته آتی جو نسبتا آرامی را در سطح استان شاهد باشیم.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار