شبیر دائمی به عنوان نماینده سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در استان گلستان معرفی شد.

نماینده کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در گلستان معرفی شد

 به گزارش گلستان24، به نقل از روابط عمومی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، شبیر دائمی به عنوان نماینده سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در استان گلستان معرفی شد.

شبیر دائمی

در حکم صادره که به امضای مهدی باقریان دبیرکل کنفرانس بین المللی ایران رسیده خطاب به دائمی آمده است: باتوجه به سوابق و تجارب و همکاری‌های فی مابین حضرتعالی به عنوان نماینده رسمی سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در استان گلستان منصوب می‌شوید شایسته است ضمن هماهنگی با روابط عمومی‌های استان برای حضور گسترده در کنفرانس در جهت اعتلای روابط عمومی در ایران نیز موفق باشید.

گفتنی است  کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران از سال ۱۳۸۳ توسط موسسه کارگزار روابط عمومی برای شاغلان روابط عمومی ایران طراحی شده است و همه ساله با همکاری مستقیم دانشگاه های معتبر ارتباطات و روابط عمومی، سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی برگزار می شود.

همچنین سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، که ۱۹ دی ۱۳۹۵ در مرکز همایش های بین المللی المپیک با حضور اساتید و چهره های برتر روابط عمومی، علوم ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود، به بحث و تبادل نظر و نمایش چالش ها، موفقیت ها و مقابله با برخی از مسائل موجود و در حال ظهور پیش روی صنعت روابط عمومی می پردازد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در بخش جشنواره و دریافت کاربرگ‌های ثبت‌نام و دیگر اطلاعات موردنیاز به نشانی اینترنتی www.irancpr.ir مراجعه کنند.

منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار