رئیس سازمان برنامه و بودجه گلستان:

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان گفت: باید شرایط چکاپ پزشکی همکاران در دستور کار قرار گیرد و برای هر یک از همکاران پرونده پزشکی تهیه شود.

شرایط چکاپ پزشکی کارکنان سازمان برنامه گلستان در دستور کار قرار گیرد

به گزارش گلستان24،به نقل از روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه استان گلستان، حسین پیشقدم در جلسه کارشناسی سازمان برنامه و بودجه استان گلستان رئیس سازمان ضمن تشکر از کارکنان سازمان در تحقق اهداف سازمانی و دستیابی به اهداف تعیین شده در سال گذشته و همکاری در تحقق اهداف سازمان در فصل اول کاری افزود با توجه به مشکلاتی که کشور در حوزه بودجه و اعتبارات دارد اما با درایت مدیریت کلان سازمان برنامه و بودجه کشور و به ویژه شخص جناب دکتر نوبخت و معاونان هم در سال 1395 وهم سال 1396 سعی شده مدیریت دقیقی بر توزیع اعتبارات در دستگاه‌های اجرایی شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به گزارش‌های به دست آمده، کشور در سال 1395 از رشد اقتصادی هشت درصدی برخوردار بوده است و نشان‌دهنده این است که در برنامه پنجم توسعه کشور توانسته است به شاخص‌های کلان اقتصادی دست پیدا کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان افزود: با وجود مشکلاتی که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان از  کمبود نیروی انسانی رنج می‌برد ولی کارشناسان این سازمان نشان دادند با تلاش بیشتر توانستند خلاء کمبود نیروی انسانی را در سال گذشته کاهش دهند و در سال مذکور دستاوردهای خوبی را در بخش‌های مختلف به دست آوردند.

پیشقدم سلامت بهداشتی همکاران را از مهمترین شاخص‌ها واهداف سازمانی دانست وافزود: باید شرایط چکاپ پزشکی همکاران در دستور کار قرار گیرد و برای هر یک از همکاران پرونده پزشکی تهیه شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان گفت: نقطه نظرات ارائه شده در جلسه کارشناسی سازمان می‌تواند ما را در راه رسیدن به اهداف سازمانی نزدیک‌تر کند.

وی گفت: در سال قبل بیش از 10 جلسه شورای توسعه مدیریت در سازمان برگزار شد تا بر اساس آن بتوانیم مشکلات سازمان و همچنین شما عزیزان را مرتفع کنیم و بر همین اساس هر یک از کارشناسان نقطه نظرات و پیشنهادات کارشناسی خودشان را برای ارائه در شورای توسعه مدیریت سازمان به دبیرخانه شورا (حوزه ریاست) ارسال کنند.

پیشقدم گفت: در سازمان موضوعات مهم زیادی در حال انجام است و با همکاری شما عزیزان می‌توانیم موضوعاتی چون آمایش سرزمین، اقتصاد مقاومتی و ... را در استان مدیریت کنیم.

منبع:فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار