فرمانده سپاه نینوا گلستان:

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: تحقق عفاف و حجاب در جامعه نیازمند عزم همگانی است.

تحقق عفاف و حجاب در جامعه نیازمند عزم همگانی است

به گزارش گلستان 24 ، سردار رحمت‌الله صادقی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شد، اظهار کرد: هفته عفاف و حجاب هفته‌ای است که امیدواریم تنها به بزرگداشتش بسنده نکنیم و تمام مسئولین و ... از فرصت‌ها و ظرفیت‌های آن بهره‌مند شوند.

وی افزود: موضوع عفاف و حجاب یکی از موضوعات مبتنی بر آموزه‌های دینی ماست و نظام جمهوری اسلامی به‌عنوان مجری این آموزه‌های دینی تلاش می‌کند قوانین مرتبط با آن را تحقق بخشد.

صادقی اظهار کرد: عفاف و حجاب به‌عنوان شاخص‌ترین عرصه در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی شناخته می‌شود.

نشست خبری  - کراپ‌شده

فرمانده سپاه نینوا گلستان بابیان اینکه تمام سعی و تلاش دشمنان در حوزه عفاف و حجاب به هم ریختگی حجاب در جامعه است، افزود: تقابل استکبار جهانی و نظام جمهوری اسلامی با یکدیگر موجب شده تا استکبار جهانی برنامه‌های خود را مبتنی بر برهم زدن چهارچوب‌های عفاف و حجاب تنظیم کند.

بی عفتی جامعه، هدف استکبار از جنگ فرهنگی

وی تصریح کرد: در عرصه جنگ فرهنگی آنچه که از سوی استکبار هدف‌گذاری شده است محصولش بی‌عفتی در جامعه است.

صادقی افزود: همان‌طور که رویش‌های زیادی در عرصه انقلاب اسلامی داریم باید اعتراف کنیم ریزش‌هایی هم در این زمینه وجود داشته است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان اظهار کرد: اگر قرار باشد در عرصه جنگ فرهنگی با دشمن ورود پیدا کنیم با آن چیزی که امروز در دستگاه‌ها مشاهده می‌کنیم قابل عملی شدن نیست.

وی گفت: انتظار این است که عزم عمومی و اراده جمعی برای مدیریت در این عرصه رخ دهد و الگوهای مبتنی بر آموزه‌های دینی جامعه را تعمیم دهیم.

صادقی بابیان اینکه وضعیت عفاف و حجاب در برخی از دستگاه‌های اجرایی زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست، اظهار کرد: دستگاه‌هایی که از بیت‌المال جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند باید در مسئله عفاف و حجاب هم جدی باشند و عفت اسلامی سازمان را حفظ کنند.

وی افزود: یکی از موضوع‌هایی که باید به آن توجه شود این است که به موضوع عفاف و حجاب از چه زاویه‌ای نگاه کنیم چراکه نقش عفاف و حجاب در جامعه مانند آبی است که احتیاج داریم سالم آن را بنوشیم.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار