ارجاع پرونده به پزشک قانونی

یک کودک ۱۱ ماهه در بیمارستان گالیکش در حالی فوت کرده است که علوم پزشکی گلستان نسبت به دلایل این مساله سکوت کرده و می گوید پرونده به پزشک قانونی ارجاع شده است.

مرگ کودک ۱۱ماهه در بیمارستان گالیک

به گزارش گلستان 24 ، «محمد ایلیا هراتی» کودک ۱۱ ماهه گالیکشی هفته گذشته در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مینودشت جان باخت. این خبر با تیتر «مرگ مشکوک کودک ۱۱ ماهه در بیمارستان مینودشت» در شبکه‌های مجازی دست‌به‌دست چرخید و قصور پزشکی علت فوت این کودک ۱۱ ماهه توسط کاربران فضای مجازی اعلام‌شده است.

براساس اطلاعات رسیده والدین این کودک که اعتقاد دارند فرزندشان تنها دچار سرماخوردگی بود، او را ابتدا نزد پزشک متخصص می‌برند و به توصیه پزشک وی را برای بستری به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) منتقل می‌کنند.

در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) ابتدا از سینه کودک عکس رادیولوژی گرفته می‌شود و اقدامات درمانی برروی وی آغاز می‌شود اما پس از اجرای اقدامات درمانی مختلف در بیمارستان، به دلیل شدت تغییر در وضعیت جسمانی این کودک ۱۱ ماهه پزشکان عملیات احیاء برروی بیمار را آغاز می‌کنند اما در نهایت این کودک ۱۱ ماهه فوت می‌کند.

لباس هوشمند نوزاد

حال گفته می شود، جسد برای کالبدشکافی و تحقیقات پزشکی به پزشکی قانونی منتقل شده و بعد از بررسی‌های انجام شده نتیجه نهایی اعلام می‌شود. 

علوم پزشکی گلستان هم طی تماس های مکرر روابط عمومی به تایید خبر مرگ کودک بسنده کرده و می گوید مساله در حال بررسی است.


منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار