مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس:

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس گفت: در شهرستان گنبدکاووس در مجموع ۱۴۹ پایگاه مختلف برای طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان دایر شده است.

۱۴۹ پایگاه طرح اوقات فراغت در شهرستان گنبدکاووس دایر شد

به گزارش گلستان 24 ؛ فرج الله رزاقی، در حاشیه جلسه ستاد نمازجمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شهرستان گنبدکاووس در مجموع 149 پایگاه مختلف برای طرح اوقات فراغت دانش آموزان دایر شده است.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس افزود: از این تعداد 115 پایگاه، 17 مدرسه قرآنی، 15 کانون ورزشی، یک مرکز مشاوره، یک ارودگاه برای فعالیت‌های درسی، ورزشی، قرآنی و غیره تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: تعداد دانش‌آموزان شرکت کننده تا به امروز در این پایگاه‌ها، یک‌هزار و 85 نفر از دوره ابتدایی، 2 هزار و 86 نفر از دوره متوسطه اول و 3 هزارو 32 نفر از دوره متوسطه دوم است.

رزاقی یادآور شد: 2 پایگاه با همه امکانات رفاهی، 20 کلاس درس و 28 سوئیت باشگاه فرهنگیان آماده پذیرائی از فرهنگیانی که به عنوان مسافر برای اسکان هستند، مهیا است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: راهنما نیز برای راهنمایی مسافران در جهت استقرار این افراد در نظر گرفته شده و نقشه‌ای برای معرفی اماکن گردشگری، مذهبی و مناطق دیدنی بین مسافران توزیع می‌شود تا حداقل بتوانیم حداقل یک شب مسافران را در شهر اسکان دهیم.

رزاقی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 6 مدرسه توسط خیران کلنگ‌زنی شده و در حال حاضر در حال رایزنی با خیران جدید برای احداث مدارس در سطح شهرستان هستیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: با کمک خیر خوب، خانواده آقای بسکی، مدرسه تندگویان اسلام آباد که در طرح شوشتری قرار دارد، در هفته آینده آبخوری و سرویس بهداشتی آن نوسازی می‌شود.

انتهای پیام/


منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار