رئیس آموزش و پرورش گرگان:

رئیس آموزش و پرورش گرگان با بیان اینکه سرانه فضاهای ورزشی دانش‌آموزان گرگانی 10 سانتی‌متر است، گفت: ‌میانگین سرانه استان گلستان‌ 33 سانتی‌متر اعلام شده است.

سرانه فضاهای ورزشی مدارس گرگان فقط 10 سانتی‌متر است

به گزارش گلستان 24، نصرالله کشیری صبح امروز در مراسم اختتامیه مدارس تخصصی ورزشی والیبال شهرستان گرگان اظهار کرد: شهرستان گرگان از استعداد‎های بزرگی برخوردار است و بر‌اساس این ظرفیت فاصله زیادی با عوامل تهدید نیروی انسانی دارد.

وی تصریح کرد: به لحاظ فرهنگی خانواده‎های شهرستان گرگان از یک فرهنگ غنی برخوردار هستند و این مهم از حضور خانواده‎ها در مراسم‎ها و پیاده‎روی‎های هفتگی مشخص است.

رئیس آموزش و پرورش گرگان با بیان اینکه خانواده‎های گرگانی ورزش را به عنوان یک اصل قلمداد می‎کنند، اذعان کرد: استمرار و پیگیری خانواده‎ها بیان‌گر این واقعیت است و ما آن را به عنوان یک ظرفیت بزرگ فرهنگی می‎دانیم.

گرگان از 77 هزار دانش‌آموز با تنوع قومی برخوردار است

کشیری با بیان اینکه از نظر نرم‎‎افزار حوزه تربیت‌بدنی نسبت به بخش‎های دیگر قابل مقایسه نیست، خاطر‎نشان کرد: وجود 160 معلم ورزش در مدارس که 23 نفر از آنها دوره‎های تکمیلی تحصیلی را گذرانده‎اند به همراه استعداد و توانمندی دانش‌آموزان گرگانی نمره جذابیت خوبی برای آموزش و پرورش شهرستان گرگان ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه شهرستان گرگان از 77 هزار دانش‌آموز با تنوع قومی برخوردار است، ابراز داشت: در حوزه سخت‌افزاریی به خصوص سالن‎های سرپوشیده آموزش و پرورش گرگان با کمبود‎هایی رو‌به‌‌رو است.

سرانه فضاهای ورزشی مدارس گرگان 10 سانتی‌متر است

رئیس آموزش و پرورش گرگان با بیان اینکه ظرفیت مناسبی از نظر مکان‎های ورزشی در گرگان وجود ندارد، افزود: سرانه فضاهای ورزشی دانش‌آموزان گرگانی 10 سانتی‌متر است و این در حالی است که میانگین سرانه استان گلستان که کمتر از سرانه ورزشی کشور بوده 33 سانتی‌متر اعلام شده است.

کشیری به محدودیت‎های ورزشی به خصوص برای دانش‌آموزان دختر شهرستان گرگان اشاره کرد و بیان داشت: از مسئولان انتظار داریم در راستای توسعه فضای سخت‎افزاری‌ و سرپوشیده شهرستان گرگان در آموزش و پرورش اهتمام داشته و رسالت خود را در این راستا انجام بدهند.

گفتنی است در این مراسم گواهینامه‎های پایان تحصیلی سه مدرسه ویژه تخصصی ورزش والیبال ابتدایی فاطمیه دو، متوسطه دوره اول ابن سینا دو و متوسطه دوره دوم کوثر با حضور مسئولان و معاون وزارت آموزش و پرورش ارائه شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار