معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان خبر داد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان از نجات از 41 نفر کوهنورد گمشده استان‌های گلستان و خراسان رضوی در کوه‌های این استان خبر داد.

نجات 41 کوهنورد گمشده در کوه‌های گلستان

به گزارش گلستان 24، علیرضا صیاد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان در خصوص گمشدگی کوهنوردان استان‌های شمالی کشور در رشته‌ کوه‌های استان گلستان اظهار کرد: ساعت 21 شب گذشته یک مورد گمشدگی کوهنوردان در کوه‌های منطقه توسکستان به ندای امداد 112 گلستان اعلام شد.

وی ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که تیمی در قابل 41 نفر کوهنوردان خانم و آقا استان‌های خراسان رضوی، گلستان به منطقه کوه‌های توسکستان رفته و چند ساعتی است که هیچ‌گونه ارتباطی با مدیران این تیم‌های کوهنوردی برقرار نکرده‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: بلافاصله تیم‌های امداد و نجات و واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان گلستان به منطقه مورد نظر اعزام شده و عملیات جست‌وجو را آغاز کردند.

صیاد تاکید کرد: پس از پنج ساعت عملیات جست‌وگو در نهایت اعضای این تیم در منطقه پیدا شده و تمامی افراد به غیر از دو نفر سالم به منطقه امنی منتقل شدند.

وی تاکید کرد: دو نفر از این افراد دچار مصدومیت شده که توسط تیم‌های درمانی جمعیت هلال احمر استان گلستان به صورت سرپایی مداوا و برای ادامه روند در مان به مناطقه امن و مراکز درمانی منتقل شدند.

صیاد در پایان گفت: این عملیات ساعت دو و 30 دقیقه بامداد امروز به پایان رسید.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار