جانشین فرمانده سپاه کردکوی:

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی گفت: در کشورمان از جمله در کردکوی برخی مانع ترویج تفکر بسیجی در ادارات و میان مردم می‎شوند، طوری که اگر مسؤولی با تفکر بسیجی در شهرستان باشد سریعاً او را به بهانه‎های مختلف جابه‎جا می‎کنند.

برخی در شهرستان کردکوی مانع ترویج تفکر بسیجی می‎شوند/ بیکاری، عامل اصلی افزایش طلاق در کردکوی است

به گزارش گلستان 24 ؛یونس دماوندی ظهر امروز در نشست با خیرین شهرستانی که در سپاه کردکوی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از جمله شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: امنیت و آسایش امروز کشور ثمره جانفشانی‎ها و ایثار شهدا و رزمندگان به‎ویژه شهدای مدافع حرم است.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع)، گفت: امام صادق (ع) فرمودند بهشتیان از چهار نشانه روی گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دست دهنده برخوردار هستند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی با بیان اینکه بسیج سازندگی شهرستان کردکوی در محورهای مختلف اعم از اقتصاد مقاومتی، محرومیت‎زدایی، بازسازی و بهسازی مدارس و... فعالیت دارد، افزود: در نتیجه تسهیلاتی که سپاه اعطا کرد بخشی از عرصه‎های اقتصادی راکد در روستاهای کردکوی فعال و زمینه اشتغالزایی فراهم شد.

*موجب شرمساری است که در کشور اسلامی کسی به نان شب محتاج باشد

دماوندی بیان کرد: بسیاری از اقدامات انجام شده توسط بسیج سازندگی کردکوی جزو برنامه‎های ابلاغی سپاه نیست و سپاه کردکوی تنها برای کمک به شهرستان در حوزه‎های مختلف اشتغالزایی، محرومیت‎زدایی و ... گام برداشته است.

وی ابراز کرد: در نتیجه رایزنی انجام شده،  کمیته امداد شهرستان کردکوی به افراد محروم 100 میلیون ریال تسهیلات اعطا می‎کند تا افراد بتوانند برای بازسازی منزل، احداث حمام و ... استفاده کنند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی ، محرومیت‎زدایی را مهم‎ترین اقدام بسیج سازندگی دانست و مطرح کرد: موجب خجالت و شرمساری است که شخصی در کشوری اسلامی زندگی کند و به نان شب محتاج باشد و یا در فصل گرما از نبود یک پنکه رنج بکشد، آیا این خواسته شهدا بود؟

دماوندی با تأکید بر اینکه سپاه کردکوی درصدد ترویج و گسترش تفکر بسیجی در سطح شهرستان است، ابراز کرد: تفکر بسیجی به‎معنای آن است که اگر صدای مظلومی را شنیده‎ایم به ندای آن مظلوم پاسخ دهیم و به وی کمک کنیم.

وی یادآور شد: متأسفانه برخی افراد در کشورمان از جمله در شهرستان کردکوی با گسترش تفکر بسیجی در ادارات و در بین مردم مخالف هستند و مانع ترویج آن می‎شوند طوری که اگر مسؤولی با تفکر بسیجی در شهرستان باشد سریعاً او را به بهانه‎های مختلف جابه‎جا می‎کنند تا از ترویج تفکر بسیجی جلوگیری کنند.

*پرهیز ادارات برای کمک به سفر راهیان نور دردآور است/ طلاق در کردکوی رو به افزایش است

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی تصریح کرد: این برای ما درد است که برخی ادارات برای سفر راهیان نور که تداوم راه شهداست هزینه‎ای پرداخت نمی کنند و یا تنها 20 هزار تومان می‎پردازند، این در حالی است امنیت و آسایش امروز ما مرهون جانفشانی‎ها و ایثار شهدا، رزمندگان و به‎واسطه تفکر بسیجی است.

دماوندی اذعان کرد: همیشه به جهادگران بسیجی تأکید می‎کنم که شما نمایندگان خداوند هستید و خداوند به‎واسطه پاداشی که می‎خواهد به شما بدهد توفیق رسیدگی به محرومان را به شما اعطا کرده است.

وی با بیان اینکه برخی مسؤولان شهرستانی از وضعیت محرومان بی‎اطلاع هستند، خاطرنشان کرد: سپاه کردکوی وظیفه خود می‎داند برای عمل به فرامین مقام معظم رهبری، تداوم راه شهدا، رزمندگان و همه کسانی که در انقلاب اسلامی سهمی دارند در راستای محرومیت‎زدایی و کمک به محرومان گام بردارد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی با اشاره به افزایش آمار طلاق در کردکوی، بیان کرد: متأسفانه هر سال آمار طلاق در شهرستان کردکوی افزایش می‎یابد که عامل اصلی افزایش آمار طلاق در کردکوی بیکاری است.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار