با حضور رئیس سازمان بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی گفت: امروز ۹ واحد مسکن برای خانواده‎های تحت پوشش بهزیستی در گمیشان و در مجموع ۳۸ مسکن برای مددجویان بهزیستی در استان گلستان به بهره‎برداری رسید.

واحدهای مسکن خانواده‎های تحت پوشش بهزیستی در گمیشان افتتاح شد

 به گزارش گلستان 24،انوشیروان محسنی بند‎پی پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح 9 واحد مسکن برای خانواده‎های تحت پوشش بهزیستی در شهرستان گمیشان اظهار داشت: امروز 9 واحد مسکن برای خانواده‎های تحت پوشش بهزیستی در شهرستان گمیشان و در مجموع 38 مسکن برای مددجویان بهزیستی در استان گلستان به بهره‎برداری رسید.

وی با بیان اینکه تاکنون 2 هزار واحد مسکونی برای خانواده‎های مددجوی بهزستی با 2 معلول تحویل داده شده، اظهار داشت: در کل کشور 11 هزار و 300 مسکن تا اوایل سال 1398 تحویل داده می‎شود.

سید قربانعلی میر، مدیر عامل انجمن خیرین مسکن‎ساز استان گلستان هم در این مراسم اظهار داشت: 94 خانوار در مرحله نخست برای خانواده‎های دارای 2 معلول در نظر گرفته شده که از این میزان 51 مسکن در شهرهای کمتر از 25 هزار خانوار است.

وی تصریح کرد: 42 واحد در حال حاضر در دست ساخت و خرید است و  13 واحد آن نیز در دست مجوز پروانه  ساخت است.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‎ساز گلستان با بیان اینکه در 2 شهر گالیکش و رامیان در حال خرید زمین هستیم، افزود: 9 واحد برای این خانواده مد نظر گرفته شده است.

میر یادآور شد: این واحد‎های مسکونی 68 متر مربع بنا مفید دارد و 2 خواب است و  200 متر زمین دارد و تنها واحدهای مسکونی ویلایی کشور  برای خانواده‎های 2 معلول بهزستی محسوب می‎شود.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‎ساز گلستان افزود: تسهیلات را خود خانوار پرداخت می‎کند و آورده آنها صفر است و 43 میلیون تومان ساخت این مسکن هزینه داشته است.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار